• Joah i now dit is waarschijnlijk oud nieuws maar ik had ergens gelezen dat als je een acount op gmail aan maakt en je verandert je e-mail in die van gmail dat je dan weer mailtjes kreeg van quizlet nou nu ben ik dus weer happy =]]

    DANKUU _O_

    Hoe doe je dat?

    Idd gmail is veel makkelijker voor quizlet
    nuja ik vind dat toch

    Grtz. Saar <33


    Keep on smiling

    Gewoon je gata naar www.gmail.com maakt een acount aan dan ga je naar Instellingen op quizlet en dan verander je, je email in die email die je op www.gmail.com hebt gemaakt en dan krijg je een bevestigingsmailtje van quizlet en dat bevestig je die en dan krijg je weer gwn mailtjes =D

    Succes :P

    En is het al gelukt :)

    Gmail is tof hé . x')

    x


    /

    Gewoon je gata naar www.gmail.com maakt een acount aan dan ga je naar Instellingen op quizlet en dan verander je, je email in die email die je op www.gmail.com hebt gemaakt en dan krijg je een bevestigingsmailtje van quizlet en dat bevestig je die en dan krijg je weer gwn mailtjes =D

    Succes :P


    :D ik heb een account gemaakt moet allen een bevestings mail krijg van quizlet

    Jieeh. Hij doet het inderdaad. Heb het net ook even aangemaakt :'D


    Mew <3

    x'D weer wat mensen bly gemaakt :P

    JIPPIEEEEEEEEE

    HIJ DOET HET:D:D:D:D:
    danke je wel samantha(K)

    Ja,, Ik wouw ook een nieuwe Mens hier aanmaken op Q.nl Wat denk je,, kan ik hem niet axtiveren omdat ik geen mail meer kreeg -_-'' Toen heb ik het op GMail geprobeert en daar lukte het Gelukkig wel gewoon,, en Tada,, Nu heb ik een nieuw Acount!


    Dunno ><

    Ik heb ook gmail, en ik krijg ook weer mail ^^