• hooi mijn vriendin is jarig en ik wil haar een kaartje geven maar ik heb echt geen idee wat ik erop kan schirjven
    heeft iemand een idee?
    alvast bedankt

    Gefeliciteerd
    x mij


    Life is hard and then we die

    Congratulations, you're one year closer to death.
    x, your best friend. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gefeliciteerd.


    -

    Hoe groot verhaal wil je schrijven, ik krijg/stuur van/aan mijn vriendinnen altijd kaarten met nog - de laatste keer althans- 7 a5 papiertjes volgeschreven. Maar je kunt het ook gwn kort houden en gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben echt blij dat je mn vriendin bent en ik hoop nog vele jaren met jou mee te maken. Or something like that.
    Het gaat ook om het gebaar. Niet om de hoeveelheid tekst, maar wat ze betekenen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 18:03 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    []Colibre schreef:
    Congratulations, you're one year closer to death.
    x, your best friend. (cat)
    Whahah(nerd)

    OT: Dat kunnen wij niet voor jou bepalen, schrijf er gewoon iets op wat je recht vanuit je hart zegt (:


    Where words fail, music speaks

    Een felicitatie en iets leuks dat je laatst samen beleefd hebt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Colibre schreef:
    Congratulations, you're one year closer to death.
    x, your best friend. (cat)


    +1

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 18:53 ]


    26 - 02 - '16

    dance4ever schreef:
    Hoe groot verhaal wil je schrijven, ik krijg/stuur van/aan mijn vriendinnen altijd kaarten met nog - de laatste keer althans- 7 a5 papiertjes volgeschreven. Maar je kunt het ook gwn kort houden en gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben echt blij dat je mn vriendin bent en ik hoop nog vele jaren met jou mee te maken. Or something like that.
    Het gaat ook om het gebaar. Niet om de hoeveelheid tekst, maar wat ze betekenen.

    MEE EENS ik schrijf ook altijd überlange kaarten en dan lul ik maar door over hoe geweldig die gene is en over allemaal meligheid (a la cupcakes, knappe mensen, chocolade, cupcakes....) maar als je daar niet zo'n zin in hebt (wat ik best kan begrijpen) dan kan je idd gewoon zeggen dat ze AMAZING is en iets als gefeliciteerd ofz...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gefeliciteerd? Meestal zet ik er een dik lul verhaal op wat nergens op slaat en ook niks met de verjaardag te maken heeft. En bij een vriendin zet ik altijd erop dat ze een geile beer is ;D


    Alleen maar tranen van geluk