• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik keek het jonge meisje begrijpend aan. Ik deed mijn hand op haar schouder zodat ze naar me opkeek. Haar roodbetraande ogen keken me aan. Verdriet stond in haar ogen. De oven ging en ik stond een op. Ik pakte de pasta en liep richting de tafel terwijl Lucy mij volgde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Meteen zodra Bella en Edward de deur uit waren, liep ik naar boven met Avery in mijn armen.
    Heel voorzichtig deed ik de slaapkamerdeur open.
    "Emily, schat? Ben je nog wakker?" fluisterde ik zachtjes in het donker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Een beetje.'' Knikte ik, en sloeg mijn ogen neer. Ik overdreef te veel, maar ik voelde me gewoon zo snel.. Gekwetst?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik grinnikte. 'Weet je zeker dat je dan kunt slapen?' vroeg ik, en ik grinnikte nogmaals. 'Vampiers met porselijnen huiden zijn zwaar hoor.' Ik fronste.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik glimlach slaperig. ''Kom hier, voor ik me bedenk.'' Grinnikte ik, terwijl ik de knot uit mijn haar haalde, en er een hand doorheen haalde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    hand in hand keken we naar de maan. 'wat was er nou??' ik keek hem aan. 'Probleempjes over jaloezie' grinnikte hij en we liepen naar het la push beach. We gingen daar zitten op een stijger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    Ik grinnikte en zit opeens naast haar op het bed. 'Zo, nu je zin?' grinnikte ik vragend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    "Dan zal ik je niet wakker houden." Ik legde Avery in het midden van bed, kleedde me om in een slaap boxer en kroop toen onder de dekens. Met mijn hand streelde ik Emily.
    "Ga maar slapen. Ik hou van je."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Als je doodgaat in de RPG ben je dan voor altijd dood?]
    Lucy.
    Esmé raakte mijn schouder aan waardoor ik even huiverde. Ze was koud erg koud. Ik keek haar met mijn brandende ogen, van de tranen, aan. De oven of magnetron dingest ging af waardoor Esmé opstond en de pasta eruit haalde. Ik volgde haar braaf en ging aan de tafel zitten. Ik pakte het bordje aan dat ze aangaf en ze ging maast me zitten terwijl ik aan het hoofd zat.
    Ik glimlachte even naar haar en At mijn spagetti snel op. Ik stond op knikte met mijn hoofd naar haar en stond op om weer naar buiten te gaan. Ik werd gehinderd omdat Carlisle me tegenhield.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik draaide me om, en glimlachte. ''Ik ook van jou.'' Knikte ik, en krulde me op tussen de dekens, terwijl ik Avery's rugje streelde. ''Morgen wel tijd voor onszelf?'' Glimlachte ik met een slaperig stemmetje.

    Elena
    ''Ik denk het.'' Grinnikte ik plagend, en liet me neerploffen tussen de dekens, waarna ik even in mijn ogen wreef en gaapte. Zo'n dag was vrij vermoeiend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Yep. Want anders komen er de hele tijd mensen terug uit de dood :x]
    Carlisle
    Toen Lucy opstond om weer naar buiten te gaan, hield ik haar tegen.
    "Denk je dat het verstandig is om nu weer de wildernis in te duiken? Ik denk dat het beter is als je hier blijft, bij ons. Esmé, vind jij dat ook goed?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    "Morgen laat ik niemand binnen. Even rust," antwoordde ik fluisterend terug en ik sloot mijn ogen. De moeheid overviel me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Yep. Want anders komen er de hele tijd mensen terug uit de dood :x]
    Carlisle
    Toen Lucy opstond om weer naar buiten te gaan, hield ik haar tegen.
    "Denk je dat het verstandig is om nu weer de wildernis in te duiken? Ik denk dat het beter is als je hier blijft, bij ons. Esmé, vind jij dat ook goed?"


    [Zie regels :A. Als je dood gaat, ben je voor een half uur helemaal OOC, en als je weer leeft weet niemand meer wat er gebeurd is :A]

    Vladimir
    Ik grinnikte. Zou ze met Embry meer lol hebben? En zou ze het fijner vinden om bij mij te zijn? Of juist bij Embry? Ik keek Elena aan. 'Ga je slapen? Dan hoop ik dat je geen nachtmerrie's krijgt..'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    ''Alleen jij en ik. Ik weet zeker dat Sue, Avery ook graag even bij haar heeft.'' Glimlach ik, en sluit dan mijn ogen even.

    Elena
    Ik slik. ''Hoe weet je dat?'' Zeg ik zachtjes. Praatte ik in mijn slaap? Op dat moment hoorde ik Dani roepen. Moe stond ik op. ''Sorry.'' Glimlachte ik, en liep naar haar kamer om haar te troosten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Ik keek Carlisle aan. Ik deed mijn blouse uit waaronder een shirtje aanhad. Ik propte het in een tasje. Ik keek omhoog naar Carlisle. 'Meneer Carlisle, ik zorg al lang voor mijzelf ik kan het nu ook wel. Zei ik terwijl ik onder zijn arm dook en de buitenlucht inliep. Ik gooide mijn tasje wat verder weg en transformeerde in een Kleine slanke Witte wolf. Ik pakte mijn Tas en deed hem in mijn mond/bek. En liep vooruit. Nu werd ik weer tegengehouden, maar nu door Carlisle en Esmé samen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan