• Samen met EvilsGirl heb ik de story de X is niet wat het lijkt geschreven.
    Inleiding:
    Het gaat over de twee vriendinnen, Nathalie en Kim die allebei aan boogschieten doen. Op de dinsdagavond schieten ze competitie en ze trainen op de zaterdagochtend.
    Nathalie en Kim kennen elkaar al ruim 4 jaar, ze begonnen tegelijk met de introductiecursus voor boogschieten en zijn zo dichter naar elkaar toe gegroeid. Sindsdien zijn ze onafscheidelijk.
    Toen Kim op de school van Nathalie terecht kwam, omdat ze opstroomde van TL naar HAVO, zag Kim Nathalie elke dag in de pauze, ze waren zó blij dat ze bij elkaar op school zaten. De meiden fietsten elke dag samen naar school.
    Nadat Kim van haar ouders naar een andere school moest, konden de meiden niet elke dag meer kletsen in de pauze, maar ze zagen elkaar nog wel op de training. Een stuk minder, maar ze zagen elkaar wel nog.

    Genres: Onbekende Personen, Komedie
    Als je het interessant vindt, zou je dan een abo willen nemen?! (A)
    Alvast bedankt! :D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 11:04 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sorry , ik ben niet zo een fan van Boogschieten.
    Wel een grappig orgineel idée.

    (:


    Firm believer of all that is magic

    Niet echt mijn voorkeur van een verhaal. Maar zeker origineel

    (misschien is het handiger om meer prijs te geven waar het verhaal over gaat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    xIrris schreef:
    Sorry , ik ben niet zo een fan van Boogschieten.
    Wel een grappig orgineel idée.

    (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    .. sorry maar ik vind de inleiding nou niet echt pakkend.

    Het gaat over de twee vriendinnen, Nathalie en Kim die allebei aan boogschieten doen. Op de dinsdagavond schieten ze competitie en ze trainen op de zaterdagochtend.


    wat moeten wij daar mee? D: misschien kan je je inleiding wat uitbreiden, dat zou meer lezers lokken.. want dit is een beetje saai.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:29 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Schneider schreef:
    Niet echt mijn voorkeur van een verhaal. Maar zeker origineel

    (misschien is het handiger om meer prijs te geven waar het verhaal over gaat)


    comfort in c h a o s

    Baskuh schreef:
    .. sorry maar ik vind de inleiding nou niet echt pakkend.

    (...)

    wat moeten wij daar mee? D: misschien kan je je inleiding wat uitbreiden, dat zou meer lezers lokken.. want dit is een beetje saai.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    @inleiding Ik weet dat de inleiding niet zo pakkend is, maar ik heb niet echt geweldige inspiratie voor de inleiding.
    Maar ik pas hem zeker aan! Bedankt voor de tips!! :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De titel begint niet met een hoofdletter. Het mag zeurderig overkomen, maar dan haak ik al direct af.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het heeft volgens mij geen denderende plotwending. Het trekt me niet.


    SLOAN.

    Ardency schreef:
    De titel begint niet met een hoofdletter. Het mag zeurderig overkomen, maar dan haak ik al direct af.

    Ik begrijp het wel hoor, maar met de titel van deze story, vond ik het totaal niet passen een hoofdletter.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."