• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Dat lijkt mij ook een mooie naam. Alyssa...' Ik "droomde" weer weg en zag weer het meisje voor me.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Emily... je bent te zwak. Je bent dan wel verdoofd, maar de kans dat het te lang duurt is te groot. Je baby is zwak, hij moet er snel uit.'
    Ik kon haar niet dwingen tot een keizersnede, maar als het te lang duurde, dan moest het wel. Niet alleen voor het leven de baby, maar ook voor het leven van Emily zélf.

    Sam Uley
    'Schat... weet je het zeker? Ik wil jou niet kwijt! En de baby ook niet!' tot mijn grote ergernis en frustratie vormde zich een brok in mijn keel en prikten de tranen achter mijn ogen. Ik was zo bang dat ik één van hen, of erger, allebei zou kwijtraken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik knipperde met mijn ogen en knikte. ''Het lukt me wel.'' Antwoordde ik. Nog altijd zwak, maar vastberaden. Ik kon de weeën nog voelen, en perste steeds beter mee met het ritme zodat ik opweg was om de baby eruit te krijgen. Het kon me niets schelen dat ik mijn eigen levensenergie gebruikte, mijn kind ging voor.

    Elena
    ''Het is Roemeens voor godin.'' Glimlachte ik. ''En ze zou perfect zijn.'' Ik voelde haar zachte, lange krullen al bijna in mijn armen. Ze zou perfect zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [waar kan ik bijvallen ik ben nieuw hier en ik heb geen idee wat er afspeeld. ik ben Lucy een wolfje van 5 jaar oud :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Een 5-jaar oude weerwolf kan niet.]
    [Leah]
    De wolf veranderde in een man.
    "Ik ben Sable Maze. En jij?" zei de man die voor me stond.
    "Ik ben Leah, Leah Clearwater." zei ik en kijk naar zijn tatoeage "Ben jij ook een quilleute?"

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:48 ]


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Deze vrouw ging niet ingeven. Ze ging het zelf doen. Ze moest en zou het kind ter wereld brengen, hoe dan ook. En wie was ik om daar tegenin te gaan? Ze was nog in staat te persen, dus ik mocht officieel niet eens voor haar iets bepalen.
    'Goed dan Emily. We gaan je kind er nu uithalen,'
    En we gingen verder met het persen.
    Ik liet haar langer persen, maar ook met meer pauzes ertussen. Sam mompelde constant bemoedigende en lieve woordjes in haar oren. Het ging haar lukken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sable
    'Leuke naam, Leah.. gezondheid trouwens' Leah keek me verbaasd aan. 'Voor dat woord dat je zei' ik gaf haar een knipoog.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Vladimir
    'Als Embry je man word, zou hij een Roemeense naam mooi vinden?' grinnik ik. 'En moet je dan niet te veel denken aan... Mij?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik ademde diep in, en perste lang, net zolang tot ik niet meer kon, en de zwarte vlekken voor mijn ogen vandaan waren. Ik voelde het baby'tje uit me wegglijden, en dat gaf me nieuwe energie om door de gaan, dus met een laatste pers duwde ik de baby uit mijn lichaam, en viel uitgeput in het kussen. Ik voelde mijn hoofd bonzen, en mijn ogen dichtzakken. Ik had mijn energie gebruikt voor dit kindje, en ik had er geen spijt van gehad.

    Elena
    Daar had hij me. Ik slikte. ''Dan zou het een quileute jongetje worden. Dat moest vechten tot de dood voor zijn leider. Dat kan ik niet aan hoor.'' Mijn stem klonk schrilletjes.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik stond op na heel lang gehuild(vamp modus) te hebben. Ik liep het hyusi in om mijn koffers te pkken en Ik hoorde rare geluiden en keek rond. EMily was aan het persen. Even bleef ik staan en dacht aan mijn bevalling. ik wenste ze sterkte en zei tegen Carlisle 'doei tot nooit mee rhet gaat je goed.
    Doorddat hij het druk had kon ik zonder moeite weg komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen weerwolf maar een Shape-Shifter]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Leah]
    "Dank je." zei ik,"Bedoel je Quilleute?" Ik keek hem even raar aan.


    Ex astris, sciencia

    [We bedoelen hetzelfde. Die kunnen op 5 jaar nog niet veranderen.]


    Ex astris, sciencia

    [Op welke leeftijd kunnen ze dat dan wel?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sable
    'No thanks, en dat woord ja. Ik heb geen idee wat het betekend' Ik glimlachte, bij het zien van Leah's rare blik.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky