• hoi iedereen bijna niemand leest mijn gedichten en of story's etc .
    zouden jullie mischien willen lezen enzo het is echt de moeite waard .


    If you can dream it, you can do it❤️

    Door het gebrek aan leestekens in het stukje hierboven schrik ik er nogal voor terug om dat te gaan doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sorry, maar je schrijfstijl vind ik niet prettig lezen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    iPotter schreef:
    Door het gebrek aan leestekens in het stukje hierboven schrik ik er nogal voor terug om dat te gaan doen.


    They fell in love, didn't they?

    iPotter schreef:
    Door het gebrek aan leestekens in het stukje hierboven schrik ik er nogal voor terug om dat te gaan doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is schrijven dus zinnen maken, geen zinnen onder elkaar zetten.
    Sorry, dat het bot klinkt. Het is niet zo bedoelt.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mijn stories worden ook niet vaak gelezen. Ik vind het niet erg, ik vind het namelijk leuk om ze te schrijven. =) [/geen aandacht trekkerij]

    Geen zin, sorry.
    Ik kamp met hetzelfde probleem, maar ik trek me daar niet veel van aan. Hoe dan ook, je moet schrijven voor je plezier.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    iPotter schreef:
    Door het gebrek aan leestekens in het stukje hierboven schrik ik er nogal voor terug om dat te gaan doen.


    I'd rather die than be famous.

    Ik doe het ook voor plezier en sorry voor mijn schrijfstijl ,
    maar het gaat niet om het schrijfstijl , maar om het verhaal toch ?


    If you can dream it, you can do it❤️

    LWTomlinson schreef:
    Sorry, maar je schrijfstijl vind ik niet prettig lezen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    simba1 schreef:
    Ik doe het ook voor plezier en sorry voor mijn schrijfstijl ,
    maar het gaat niet om het schrijfstijl , maar om het verhaal toch ?

    De meest oninteressante ideeën kunnen heel goede verhalen worden door de schrijfstijl van een persoon, en omgekeerd net zo goed. Als je schrijfstijl niet fatsoenlijk is, schrikken veel mensen terug.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik jou was zou ik werken aan je verhalen en proberen je schrijfstijl te verbeteren.

    simba1 schreef:
    Ik doe het ook voor plezier en sorry voor mijn schrijfstijl ,
    maar het gaat niet om het schrijfstijl , maar om het verhaal toch ?

    Deels heb heb je gelijk, maar als iets niet goed geschreven is lees het niet lekker en haak je af. Ik lees een verhaal niet als de schrijfstijl slecht is, hoe geweldig het idee ook is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke ik snap het jammer .


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik vind dat je vooral plezier moet hebben in het schrijven! Niet iedereen bedenkt iets wat iedereen op quizlet fijn of leuk vind. Het komt vanzelf wel een keer dat je veel aandacht krijgt voor iets. Blijf plezier houden in het schrijven, is mijn advies.