• Oh mijn god! Grote fout! Het moet drug in de titel zijn-


    Na de eerste injectie wordt de huid grijsgroen en schilferig. Daarna vormen zich zweren en rot het lichaam tot het vlees van het bot valt. De drug ‘Krokodil’ – bereid met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes – is aan haar opmars bezig in Europa.
    ‘Krokodil’ is veel goedkoper dan heroïne, maar des te gevaarlijker. De drug wordt bereid met codeïne, benzine, jodium en zwavel en moet worden ingespoten. Eens verslaafd, leef je nog een jaar, hooguit twee.

    De drug komt overgewaaid uit Rusland, waar het wordt gebrouwen door arme jongeren, en is aan haar opmars bezig in Europa. Vooral in Duitsland lijkt ‘Krokodil’ zich snel te verspreiden, in het bijzonder in het Ruhrgebied en in Frankfurt. In Rusland zelf zijn naar schatting al een miljoen verslaafden, maar ontbreekt het de overheid aan middelen en voldoende medische centra om behoorlijk te kunnen optreden.

    De drug dankt haar naam aan de gevolgen van het gebruik ervan. Al na de eerste injectie wordt de huid schilferig en verkleurt ze. Kort daarna duiken grote zweren op het lichaam op en teert het vlees langzaam weg, tot op het bot, alsof een krokodil eraan heeft gepeuzeld. Het hele proces stinkt bovendien verschrikkelijk.

    Het risico is dan ook groot: als de gebruiker het eerste shot al overleeft, treedt onmiddellijk de verslaving op.

    In Duitsland worden gebruikers intussen gevrijwaard van sancties als ze komen getuigen over waar ze het spul halen. ‘Verslaafden komen vaak niet naar de officiële instanties uit angst voor straffen. Onze prioriteit is echter de drugs uit de omloop halen’, zegt politieofficier Christian Kuchner.
    bron: het nieuwsblad Klik.
    Op de site kan je ook nog filmpjes bekijken...

    Sorry hoor... Je moet dat maar eens nemen!
    Ugh, ik krijg walgneigingen aan de gedachte alleen al.
    Nouja, ik kan tegen veel, maar niet tegen drugs en z'n gevolgen.Wie wìlt er dat nu innemen? Serieus?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 0:05 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daar had ik volgens mij filmpjes van gezien, dat hele stukken huid weg zijn gerot ;~;
    Maar sorry hoor, je bent toch dom als je daar aan begint als je de gevolgen weet? :/


    As travars

    Moriarty schreef:
    Daar had ik volgens mij filmpjes van gezien, dat hele stukken huid weg zijn gerot ;~;
    Maar sorry hoor, je bent toch dom als je daar aan begint als je de gevolgen weet? :/


    Ja- komaan! 2 à 3 jaar!
    Je moet al erg diep zitten - of dom zijn voor dat spul te pakken.
    Ah. Ik ben hier gewoon slecht gekomen van die foto & dat te lezen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tja, als je verslaaft bent doe je vreemde dingen. Het is dom, inderdaad, maar dat is hard drugs toch al.
    Ik had het wel erger verwacht, zo goor vind ik het er niet uit zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja, als je verslaaft bent doe je vreemde dingen. Het is dom, inderdaad, maar dat is hard drugs toch al.
    Ik had het wel erger verwacht, zo goor vind ik het er niet uit zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is echt... ieuw. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hoe erg moet je falen als je er nog maar denkt om dat te gebruiken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh man báh, ik heb er net een filmpje van gezien en echt waar. Hoe kun je er ook maar aan denken om zoiets te gaan gebruiken...


    Only those who listen can hear

    Die drug is gewoon puur zelfmoord.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    getsiedekkie...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gatverdamme ;x Ik vind het echt gestoord.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is echt gewoon zelfmoord!!





    Dit zijn twee betere plaatjes. Die man in de hoofdpost lijkt bijna gezond in vergelijking.

    Zoals je kunt zien valt de huid dus echt letterlijk van hun botten af.


    quidquid excusatio prandium pro

    Moriarty schreef:
    Daar had ik volgens mij filmpjes van gezien, dat hele stukken huid weg zijn gerot ;~;
    Maar sorry hoor, je bent toch dom als je daar aan begint als je de gevolgen weet? :/


    Firm believer of all that is magic

    Alwin, rot op, dat is puur horror. Dat hoef ik niet te zien op zondagochtend!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:





    Dit zijn twee betere plaatjes. Die man in de hoofdpost lijkt bijna gezond in vergelijking.

    Zoals je kunt zien valt de huid dus echt letterlijk van hun botten af.



    Smakelijk eten...

    -Kijkt na broodje met hagelslag-