• Ik ben van plan Spaans te leren: 1. omdat het mooi is en 2. omdat het handig is, want het wordt veel gesproken. Italiaans vind ik dan weer véél mooier, en zou ik daarna ook willen leren.

    Zijn die twee talen te combineren of lijken ze te hard op elkaar? Heeft iemand hier ervaring mee? (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Only losers can act the way you do

    Leuk, maar is dat zo, dat het veel gesproken word? En een taal leren kost veel tijd, mijn neef heeft Spaans denk ik vooral geleerd doordat hij een tijdlang in Spanje gewoond heeft en daar veel vrienden heeft gemaakt. Al weet ik niet hoe oud jij bent en of jij naar Spanje wilt. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil zo graag Spaans kunnen, echt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk dat het best moet kunnen, als je een beetje gevoel voor taal hebt :3. Ik wil die talen ook leren. Heb ooit twee jaar Spaans gehad, maar daarmee kwamen we nooit verder dan 'hola, soy Sarah.'


    i put the fun in funeral

    Impressie schreef:
    Leuk, maar is dat zo, dat het veel gesproken word? En een taal leren kost veel tijd, mijn neef heeft Spaans denk ik vooral geleerd doordat hij een tijdlang in Spanje gewoond heeft en daar veel vrienden heeft gemaakt. Al weet ik niet hoe oud jij bent en of jij naar Spanje wilt. (:


    Spaans is een wereldtaal, bijna heel Zuid-Amerika spreekt Spaans!
    't Is heel handig als je van reizen houdt :].


    i put the fun in funeral

    Ik zou het doen, als je Spaans Engels en Frans kan praten kan je vrijwel heel de wereld over haha c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Impressie schreef:
    Leuk, maar is dat zo, dat het veel gesproken word? En een taal leren kost veel tijd, mijn neef heeft Spaans denk ik vooral geleerd doordat hij een tijdlang in Spanje gewoond heeft en daar veel vrienden heeft gemaakt. Al weet ik niet hoe oud jij bent en of jij naar Spanje wilt. (:
    Het is een wereldtaal. Spaans is een hoofdtaal in bijn heel Midden- en Zuid-Amerika. Daar zijn prachtige landen, die ik zeker wil bezoeken later.


    Only losers can act the way you do

    Ik denk dat het goed te combineren is, ik wil ook allebei die talen leren en in een daarvan vertaler worden. Het is alleen maar handig dat ze op elkaar lijken, denk ik zo.


    Take risks and conquer your fears.

    @ Audacity en Aeroplane, oohh, had ik moeten weten aangezien ik aardrijkskunde heb gehad :') Maar dat lijken me inderdaad prachtige landen!


    You are beautiful, you are love.

    Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat deze talen te combineren zijn. Ik heb dit jaar taal-en letterkunde gestudeerd aan de universiteit, waarbij je twee talen moet combineren met elkaar en volgens mij was dit één van de weinige combinaties die gewoonweg níet kon.
    Ik ben het natuurlijk niet helemaal zeker, ik zou het even moeten opzoeken.. en misschien hangt het af van universiteit/ hogeschool.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 11:48 ]


    There will be beauty from pain.

    Nieve schreef:
    Ik wil zo graag Spaans kunnen, echt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh,leer Chinees! Meer dan de helft van de wereld spreekt Chinees. :'D
    Italiaans lijkt heel sterk op Frans,dat weet ik. Maar of Italiaans en Spaans op elkaar lijken... Volgens mij lijken ze niet echt op elkaar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oh, ik zou dat ook zo graag willen kunnen inderdaad. Echt gaaf als het je gaat lukken; al is het alleen maar Spaans.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 12:06 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het niet nodig om die talen te kunnen spreken.


    26 - 02 - '16

    Impressie schreef:
    Leuk, maar is dat zo, dat het veel gesproken word? En een taal leren kost veel tijd, mijn neef heeft Spaans denk ik vooral geleerd doordat hij een tijdlang in Spanje gewoond heeft en daar veel vrienden heeft gemaakt. Al weet ik niet hoe oud jij bent en of jij naar Spanje wilt. (:

    Spaans is de 2e wereldtaal

    Rembrandt schreef:
    Oh,leer Chinees! Meer dan de helft van de wereld spreekt Chinees. :'D
    Italiaans lijkt heel sterk op Frans,dat weet ik. Maar of Italiaans en Spaans op elkaar lijken... Volgens mij lijken ze niet echt op elkaar.

    Spaans en Italiaans lijken wel op elkaar, net als Frans en Portugees, het zijn allemaal Romaanse talen