• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Abo.]
    [Leah]
    Ik staar Sable aan. Kon hij deel uit maken van het pack, zou hij de andere wolven horen in zijn gedachten?
    "Wie is je vader?"vroeg ik, dat was ook een manier om het te ontdekken.


    Ex astris, sciencia

    [- Ik ben er weer :]-]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [- Ik ben er weer :]-]


    [Good afternoon/Good morning (:. Jij moet nog reageren op Vladimir xD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Binnen een uurtje/2uur ga ik naar Abduction zien ^^. Dus dan ben ik er even niet.]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:03 ]


    Ex astris, sciencia

    [Ja, iknow. Maar ik raakte helemaal in de war van rpg 6, en toen deze, en ik ben nog moe dus dat was even weird :'D]

    Elena
    Ik aaide Dani even over haar gezichtje, en drukte toen een kusje op haar hoofd, waarna ik weer naar mijn kamer liep. ''Heb ik wel vaker sinds Embry weg is.'' Zucht ik zacht, ik laat de details maar achterwegen, en bind mijn haren in een knot, om vervolgens naar beneden te gaan om iets te drinken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik zuchtte weer bij de naam Embry. Ik liep steeds achter Elena aan, zodat haar toch niets zou overkomen, zoals van de trap vallen. Zulke mensen had ik vaker gezien. Maar toen veroorzaakte ik dat om vervolgens diegene leeg te drinken. Maar dat zou ik niet doen bij Elena, natuurlijk niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik ga met een glas water op de bank zitten en sluit mijn ogen even. Beelden van Embry en mij flitsen door mijn hoofd. Hoe hij me op deze bank eeuwige liefde had verklaard, en me beloofde me te steunen, en te helpen, en toen vervolgens zijn gloeiende lippen op die van mij had gedrukt. Het was perfect geweest. Met een zucht gaan mijn ogen weer open, en neem ik een paar slokken van mijn water. Alles was zo oneerlijk. Zo onwerkelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [lol okeey ik heb veeel gemist..]

    Embry

    Voorzichtig stap ik het huis binnen. Elena zat op de bank en Vladimir stond zat naast haar. Ze merkten niet dat ik er stond. Ze nam een slok van haar water en sloot haar ogen. Na een paar seconden opende ze ze weer en nam een paar slokken van haar water.
    Ik wist dat ik eerder terug had moeten komen en ik haar niet zomaar hier alleen had moeten laten. zachtjes zuchtend liet ik mezelf tegen de muur aan zakken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    Ik stond op de eerste trede van de trap, wachtend totdat Elena weer zou komen. Ze had nog niet geslapen, dat moest ze.
    'Elena, je moet wel gaan slapen,' zei ik fronsend en ik liep vervolgens naar Elena toe, die op de bank zat. Ik ging voorzichtig naast haar zitten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [I'm back guys! Zeg eens hoi tegen Carlisle, Sam en Jane (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik schud mijn hoofd lichtjes. ''I'm fine.'' Ik zucht. Het waren standaard woorden, dat wist ik best maar ik wilde geen medelijden. Ik stond op, en zette mijn glas neer in de keuken. Mijn vingers gleden vrijwel direct naar het houten hangertje om mijn nek. Embry gaf het me voor mijn verjaardag. Het ws niet zo mooi als het wolfje van Bella, maar toch betekende het enorm veel voor me. Ik wilde hier ter plekke oplossen in een plasje tranen, maar ik wilde dat niet doen waar Dani, of Vladimir bij waren. Ik kon het niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    De volgende morgen was ik vroeg wakker geworden van het gesnik van Avery. Geluidloos had ik haar mee naar beneden genomen. ''Heb je honger meisje?'' Glimlachte ik, terwijl ik haar flesje maakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry

    Vladimir zei tegen Elena dat ze moest gaan slapen. Zuchtend gaf ze antwoord. Een antwoord dat totaal niet paste bij haar gevoelens dat wist ik zeker. Ze liep terug naar de keuken en nogsteeds zat ik versteend tegen de muur.
    Wat had ik haar aangedaan?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd, merkte ik dat het bed leeg was. Geen Emily en ook geen Avery. Maar ik hoorde ze beneden, dus ik rekte me uit, nam een korte douche en liep vervolgens naar beneden.
    "Goedemorgen, dames," zei ik en ik kuste Avery op haar voorhoofd en Emily op haar mond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte naar Sam, en gaf haar toen het tuutje in haar mond waar ze op begon te sabbelen. ''Neem jij haar even? Dan ga ik douchen. Als ze nog meer dorst heeft staat er een nieuw flesje op het aanrecht.'' Ik overhandigde Sam mijn meisje, en liep toen naar de badkamer voor een douche en schone kleding.


    Feel the fire, but do not succumb to it.