• Hey guys,
    Helaas is mijn geliefde Skullcandy na twee jaar trouwe dienst (half) overleden. Ik hield erg van hem, maar hij zal toch vervangen moeten worden.
    Omdat ik afgelopen jaar ben geslaagd krijg ik (o.a.) een nieuwe koptelefoon en het wordt eens tijd dat ik daar naar opzoek ga. Ik wilde eerst graag Beats, maar die schijnen helemaal niet zo goed te zijn, dus moet ik op zoek naar iets anders.
    Ik wil goede kwaliteit geluid maar ook een beetje leuk model. Weet iemand een goed merk of andere tips? Everything is welcome!

    Ik wist niet zeker of dit bij muziek of lifestyle moest..

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 13:57 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Urbenears? Ik heb zelf nu ook Skullcandy maar leen regelmatig de Beats van mijn broertje, die inderdaad niet echt een ongelofelijk geweldig geluid hebben. Ze zijn goed, dat geef ik toe .. maar er is veel beter ..


    To infinity and beyond •

    AKG K701, AudioTechnica ATH-M50, ligt er een beetje aan waarvoor je ze gebruikt.

    Gewoon normale kleine oortjes? Veel beter dan die grote irritante dingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die Beats-dingen zijn gewoon schijt met een rood draadje en een merkje erop. Ik heb momenteel een Rocking Residence-koptelefoon. Houdt het nu al langer uit dan al m'n 5 gesloopte Skullcandy's. (Hesh)

    Levert ook beter geluid. Te koop bij Free Recordshop, een eurie of 30.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Limerry schreef:
    Gewoon normale kleine oortjes? Veel beter dan die grote irritante dingen.

    Nee, koptelefoons hebben over het algemeen beter geluid en oortjes vallen bij mij altijd uit mn oren xd


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Nee, koptelefoons hebben over het algemeen beter geluid en oortjes vallen bij mij altijd uit mn oren xd


    Haha, bij mij ook. Nu heb ik een maat kleiner en blijven ze gewoon zitten. Maar ik zit er ook aan te denken om een koptelefoon aan te schaffen dus hou ik dit even in de gaten.


    Your make-up is terrible

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Nee, koptelefoons hebben over het algemeen beter geluid en oortjes vallen bij mij altijd uit mn oren xd


    Vind ik niet. Ik vind kleinere oortjes juist fijner, dan hoor ik het sowieso ook harder. Met koptelefoons blijf ik er dan tegen aan duwen om beter geluid te horen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Vind ik niet. Ik vind kleinere oortjes juist fijner, dan hoor ik het sowieso ook harder. Met koptelefoons blijf ik er dan tegen aan duwen om beter geluid te horen. :')

    Dan ben je obviously doof-ish. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een rode met witten stippen van de Hema.
    Die zijn maar 15 euro.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sovngarde schreef:
    Die Beats-dingen zijn gewoon schijt met een rood draadje en een merkje erop. Ik heb momenteel een Rocking Residence-koptelefoon. Houdt het nu al langer uit dan al m'n 5 gesloopte Skullcandy's. (Hesh)

    Levert ook beter geluid. Te koop bij Free Recordshop, een eurie of 30.

    Ik heb die witte van Rocking Residence, maar vind hem uiteindelijk niet zo prettig. Komt denk ik ook deels omdat ik toch meer voor oortjes ben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Koop een Sennheiser. Dat schijnen heel erg goede koptelefoons te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sennheiser, een van de beste merken op geluidsgebied - bij de Media Markt hebben ze er eentje voor 20 euro. Je moet ze niet halen als je echt een trendy ding wil, maar er komt goed geluid uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sovngarde schreef:
    Die Beats-dingen zijn gewoon schijt met een rood draadje en een merkje erop. Ik heb momenteel een Rocking Residence-koptelefoon. Houdt het nu al langer uit dan al m'n 5 gesloopte Skullcandy's. (Hesh)

    Levert ook beter geluid. Te koop bij Free Recordshop, een eurie of 30.

    Maar dertig euro ... Iemand moet nodig eens naar de frs.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    Koop een Sennheiser. Dat schijnen heel erg goede koptelefoons te zijn.
    Die zijn heel goed. Mijn vriend heeft zo eentje en het lawaai is fantastisch. Natuurlijk zijn ze wel niet zo goedkoop als je echt een goede wilt, maar er zijn goedkopere varianten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daemon schreef:
    Ik heb een rode met witten stippen van de Hema.
    Die zijn maar 15 euro.


    Shoganai i ne~