• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Jacob, hou je stil! brulde ik. Ik wist dat het niet terecht was dat ik tegen hem schreeuwde maar ik was buiten zinnen van woede.
    GA dan! Gá uit de roedel! Als ik hier nog één keer zie dan val ik je aan alsof je een stinkende bloedzuiger bent!
    Mijn nekharen stonden overeind, mijn tanden waren ontbloot.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rayaa
    Ik keek geschrokken. 'Waarom? Je had wel dood kunnen wezen!' Ik bood hem een fles water aan uit mijn rugzak.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had geen schijn van kans. Beide leken niet eens te horen wat ik zei. 'Zoek het dan maar uit!' Dacht ik woedend en voegde me bij Amy. 'Is er iets dat ik voor haar kan doen?' Ik keek hoopvol naar Amy. -Jake-

    Amy
    Sam beangstigde me. Jacob had ongeveer dezelfde mening al mij, maar hij stond al even hulpeloos tegen het geweld als ik was.
    Ik weet het niet. Misschien als we haar naar een rustigere plek zouden kunnen krijgen, dan zou ze minder bang zijn. Dan kunnen we het haar rustig uitleggen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:14 ]


    Ex astris, sciencia

    Embry
    Als het zou kunnen met plezier. Maar je weet dat dat niet kan. Hoe graag ik het ook zou willen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lucy.
    Ik hoorde iedereen door elkaar praten ik werd helemaal gek. Ik trilde terwijl Sam en Embry aan het vechten waren. Ik had mijn oren in mijn nek liggen. Opeens hoorde ik een klein meisje deze kant opkomen. Ze was rond de 12 jaar 2 jaar ouder als mij. Ik rolde naar 1 blik gegeven te hebben me weer op.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sable
    'Omdat iemand die weerwolf van ons pack een afstammeling moet zijn van onze voorouders. Voor zo ver ik weet ken ik niemand die zo heette. Misschien weet Billy het' mompelde Leah. 'Maar kon je Paul & Sam in je gedachten horen als wolf?''ik heb geen idee' antwoordde ik. 'Ik zat Sam een beetje te plagen, en toen ineens kon ik hem horen. Heel vaak' Ik stond weer op en ik begon Leah nat te maken met water.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam Uley
    Ik weet dat ik je best even kan verwonden voor een paar dagen en je dan kan dwingen uit dit bos te blijven. gromde ik. Ik was nog in staat het te doen ook. Embry ging véél te ver.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tanya
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee.. Maar Irina en ik kunnen wel meezoeken?' vroeg ik behulpzaam.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik was het spuug en spuug zat. Met gekromde rug sprong ik tussen de twee wolfen die me diep van binnen toch wel wat angstaanjoegen. 'Vecht dit maar als mensen uit jullie maken Lucy alleen maar banger!' Ik gromde naar ze en liet mijn tanden zien. -Jake-

    Carlisle
    Ik draaide mijn hoofd richting Vladimir.
    "Dit gaat grotendeels om jou nu. Wat vind jij ervan?" mijn mening deed er niet zo toe. Die van Vladimir wel. Het was zijn familie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Uiteindelijk lokten harde grommen me naar de Roedel. Ik zag Embry, en Sam, en een klein wolfje dat ik niet kende. Fronsend bekeek ik Sam, die Embry aanviel. ''Niet doen, pappa.'' Ik gebruikte de toon die Emily ook gebruikte als ze iets niet wilde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Jacob... nee... aan de kant. Je weet niet waartoe ik nu in staat ben ik wil je niet onnodig aanvallen.
    Jake moest nu snel aan de kant gaan. Ik wilde dit afhandelen met Embry. Als mens zijnde zou ik van woede toch meteen weer ontploffen tot wolf.
    'Niet doen, papa!' hoorde ik ineens. Avery!
    Ik draaide mijn hoofd om, maar meteen weer weg zodra ik merkte dat er nog bloed van Embry aan mijn bek hing.
    Ik maakte een beweging met mijn kop die duidelijk moest maken dat ze weg moest gaan en hoopte dat ze het begreep. Ik wilde niet dat ze dit zag.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:18 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amy
    Meisje, kun je even met mij en Jacob meekomen, we zullen je niets doen0

    Leah
    "Dan zul je waarschijnlijk wel een Quilleute zijn," zei ik terwijl Sable me met water bespatten. Dit zou niet gebeuren. Ik glimlachte en ging in de tegenaanval.


    Ex astris, sciencia

    'Nee Sam je hebt niet door wat je aan het doen bent!' Ik draaide me naar hem toe. Embry stond nu achter me en ik kon hem niet zien. 'Sam je moet rustig worden!' -Jake-