• Het is weer zover, ik ben door al mijn leesvoer heen. Hebben jullie nog wat?

    Wat ik lees:
    - Twilight (geen wolfpack aub)
    - HP (liefst Wemel-tweeling)
    - Vampire Diaries (liefst Damon Salvatore)

    Wat ik niet lees:
    - Draco Malfoy (is wel HP, maar vind ik niet leuk)
    - One Direction
    - Tokio Hotel
    - Hongerspelen

    Als ik iets niet gezegd heb, kun je het gewoon proberen. Het liefst een kleine beschrijving maar in ieder geval een link..

    xxx ShakeItUp

    (K)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:02 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    niet fred&george, maar wel andere wemels :Y)
    plaatje is aanklikbaar


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?


    #onbekende personen
    #fantasy
    #er komen wel wolven in voor maar is GEEN Twilight

    Lees je ook onbekende personen? :3


    “Love is a contradiction.”

    Bloodlines met Damon Salvatore (:

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb één Twilight fanfic en zes Harry Potter fics die niet over Draco gaan. Als je alles wilt zien kun je even bij mijn Schrijvers ID kijken, maar het verhaal dat ik je aanraad is They kept saying he was gone - George Weasley. Het is een 4-shot over George na Freds dood, en ik vind het persoonlijk een van mijn beste verhalen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een paar verhalen over vampiers. (srry geen Damon, ook al is hij zooooo cool). http://www.quizlet.nl/stories/62030/twilight-the-volturi/ Er staan nog meerdere op mijn profiel.:D voel je vrij om commentaar te leveren(ja, kritiek mag ook)


    May the odds be ever in your favour.

    *snuffelt in bladwijzerlijstje*

    Better days (Remus)
    Underneath the sky (Severus & Lily)
    The Leaky Cauldron (George)
    Result of breaking all the rules
    Niet echt HP, maar toch:
    Price of love (James Phelps)
    En van mij:
    Amortentia: over Hermelien en de drank, niet het gebruik ervan.
    En Life of a Weasly wilde ik ook zeggen, maar die is al gezegd.


    Felix

    We are forever (Hogwarts)




    'Do you know the story of red riding hood?
    Well, what if the wolf and the girl were one?'


    De soundtrack


    Happy Birthday my Potter!


    Het is 1940. De negentienjarige Aimee Chevalier woont samen met haar verloofde Lucien Favrer in Parijs. De twee zijn onafscheidelijk, totdat hij wordt opgeroepen tot een missie. Weken later ontvangt Aimee het bericht dat hij is overleden, ze stort in een diepe depressie. Maar dan breidt de Tweede Wereldoorlog zich ook naar Parijs uit. Terwijl Aimee zich staande moet zien te houden in de chaos die ontstaat, blijkt haar familie diep in de schulden te zitten. De enige manier om haar familie te redden is te trouwen met een steenrijke zakenman. Maar hij is niet zoveel goeds met haar van plan als gedacht...

    Sacrifices in wartime
    Ik weet niet of je ook onbekende personen leest?


    Take risks and conquer your fears.

    Omdat het wel van je mocht als ik een hele goeie wist en wie weet vind je 'm wel iets, het is dus onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 16:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/65481/pictures/
    [/url]
    Leuk (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 16:46 ]

    Mijn Hp fanfic:
    http://www.quizlet.nl/stories/53201/past-or-present-hp-fanfic/(Ik kreeg een keer een vraag of het een Draco lovestory is, maar dat is het dus absoluut niet!)

    Mijn twilight fanfic
    http://www.quizlet.nl/stories/59245/schooltrap/(Dit is geen parody, want ik laat alle karakters die Stephanie Meyer heeft bedacht met rust en heb mijn eigen bedacht.)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hey, dit verhaal gaat over Ella, & JB.

    http://www.quizlet.nl/chapters/590337/001-meet-me/
    x (H)

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//