• ////

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:32 ]

No growth of the heart is ever a waste

Gezellig.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Hahaha, het is dat jij het topic plaatst anders had ik je verdriet nog gelooft ook. :')
    BTW, die gaan het nooit lang volhouden.

You are beautiful, you are love.

Het ergste is dat ik eerst niet doorhad dat je blijkbaar sarcastisch bent maar daar pas achterkwam na de reactie boven me. :'D Het stikt van de meisjes op Q die wel echt zo zouden reageren, lol.

En oh, wat leuk voor hem.

En wauwie, wat staat hij toch weer swaggie op de foto.

ars moriendi

Hahahaha omg Sam. Genius :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Haha. :'D

26 - 02 - '16

Wat een feest, laten we t vieren :'D
    Nee lol, als Justin blij is ben ik blij. Tadaaa, single of relatie: dat boeit mij niks. Zolang hij blij is :'D

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 10:26 ]

Haha.:')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Haha Geweldig :'D

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

.. wtf? :')

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Folklore schreef:
    Hahaha, het is dat jij het topic plaatst anders had ik je verdriet nog gelooft ook. :')

Supergroot nieuws inderdaad ;P

Tijd voor koffie.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Oh gosh wat erg :O straks doet ze hem nog pijn

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Folklore schreef:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Leuk hurrr

Life is hard and then we die