• They make us like na na na.
    i love you all guys.
    never bored talking to you.
    <3


    Some things are changing too much.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Ja:9~ Omg, kun je geen handtekening voor me regelen?*O*

    Guys, ik heb Simon echt maar 1 of 2 keer zo gezien hoor, en Kirsten (Nick's vriendin) zie ik ook bijna niet meer, omdat ze echt altijd heel druk is en ze nu een nieuw huis aan het bouwen zijn, serieus dat huis is echt nu al gigantisch O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik ging op kamp naar zo een optreden ding kijken en toen kwamen nick en simon ook, hahaha toen riepen heel onze groep BEEST en zo naar hem, heel mijn ipod staat vol met nick en simon maar i kheb er al lang neit meer naar geluisterd hahaha, het was zo een periode xd


    i'm broken, do you hear me.

    OMG haha ik kom er nu pas achter dat Gavin DeGraw mij ooit een keer getweet heeft;o
    ahahahahaha

    GavinDeGraw GavinDeGraw
    @Dutch1DSupport young love!! How's it all going out there?
    7 Apr Unfavorite Retweet Reply

    ik ging ff tussen die favorite tweets kijken bij Dutch en toen stond deze er tussen;o


    What's so bad about being different?


    Ik heb zo zwaar moeten huilen de eerste keer dat ik dit hoorde(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Okayyy.. 'k heb zin in vanavond (:


    Danmarks Dynamite.

    Chiam schreef:
    (...)

    CAN'T WAIT TO READ HONNEY !

    Bijna af (:


    Some things are changing too much.

    Doncaster schreef:

    Ik heb zo zwaar moeten huilen de eerste keer dat ik dit hoorde(bloos)


    Dat is zo super moedig en lief van hem ;o


    Danmarks Dynamite.

    Ok, ik geef toe Simon is wel veel leuker dan Nick, en hij is grappiger (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Ok, ik geef toe Simon is wel veel leuker dan Nick, en hij is grappiger (:


    jep. (:


    Danmarks Dynamite.

    NiallsFood schreef:
    OMG haha ik kom er nu pas achter dat Gavin DeGraw mij ooit een keer getweet heeft;o
    ahahahahaha

    GavinDeGraw GavinDeGraw
    @Dutch1DSupport young love!! How's it all going out there?
    7 Apr Unfavorite Retweet Reply

    ik ging ff tussen die favorite tweets kijken bij Dutch en toen stond deze er tussen;o

    Super vet


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NiallsNandos schreef:
    Ok, ik geef toe Simon is wel veel leuker dan Nick, en hij is grappiger (:

    Haha, dat is hij zeker, al kan Nick ook echt zwaar grappig zijn tijden The Voice!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Super vet

    Oke, ik voel me nu echt dom, omdat ik niet weet wie dat is ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Zeg even eerlijk wat je hiervan vind, aub(bloos)

    Met een geniepige grijns keek de getinte jongen naar de krantenkop, ‘Oorzaak brand nog steeds een mysterie,’ stond er in grote letters op de voorpagina.
    “En daar zullen ze ook nooit achterkomen,” mompelde hij in zichzelf. Hij legde de krant naast zich neer en rekte zich een goed uit. Langzaam stond hij op uit de oude, vieze sofa die midden in het kraakpand stond.
    “Zayn, wat ga je doen?” vroeg James, één van de andere bewoners van het pand.
    Nonchalant haalde Zayn zijn schouders op, hij wist het niet. De gure wind kwam hem tegemoet en snel zette hij zijn capuchon op zijn hoofd en stak zijn handen in zijn zakken. Al snel was er niets meer van de jongen te zien, doordat de duister hem opslokte.

    Op zijn hoede liep Zayn door het smalle steegje en drukte zich dicht tegen de muur aan, toen hij twee zachte stemmen hoorde.
    “Morgen, twee uur, Oxford Street, zoals afgesproken,” fluisterde een stem. Een andere stem mompelde een instemmend antwoord, maar het lukte Zayn niet om dit te horen. Hij deinsde achteruit, wanneer er voetstappen zijn kant uitkwamen. Maar hij wist zich te herstellen en duwde zich nog verder tegen de muur aan. Waarschijnlijk zouden ze hem niet zien, maar wel horen.
    “Wat doe je?” hoorde Zayn een stem vragen.
    “Niets, ik dacht dat ik een stem hoorde,” zei de ander.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Haha, dat is hij zeker, al kan Nick ook echt zwaar grappig zijn tijden The Voice!


    Ja inderdaad.
    Ik vind het grappig als ze dat dansje doen. Ook als Roel dat doet btw. Dat is eigenlijk grappiger. & ook deze afl. hoor je Simon zo ; Jonguuh xd


    Danmarks Dynamite.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Oke, ik voel me nu echt dom, omdat ik niet weet wie dat is ;d

    Ik was vroeger fan van hem, is een zanger (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.