• Mijn handen zijn heel droog (zoals altijd in de winter en zoals bij meerdere mensen) dus ik had hand crème er op gesmeerd om wat minder droog te laten worden. Werkte aardig behalve bij mijn duimen. Mijn linker duim is nu rood en van binnen uit echt warm aan.

    De huid is daar dus "kapot", wat duidelijk te zien is van dichtbij.

    Ik heb gisteren argan olie geprobeerd wat niet werkte en vandaag uierzalf.

    Heeft iemand dit ook en zijn er nog andere middelen? (Hand crème prikt alleen maar en helpt niet bij mij)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 0:11 ]


    Physics is awesome

    Ik doe dan meestal eerst een lichte scrub of peeling op mijn handen, en dan smeer ik er handcreme of body creme/lotion/butter op. Die laatste zijn iets vettiger meestal ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik doe dan meestal eerst een lichte scrub of peeling op mijn handen, en dan smeer ik er handcreme of body creme/lotion/butter op. Die laatste zijn iets vettiger meestal ^^


    Scrub of peeling zou het bij mij alleen maar erger maken. Dan ben ik bang dat mijn duim helemaal "kapot" gaat.

    Hand crème werkt niet omdat het geparfurmeerd is(net zoals lotion of butter)en dus prikt als een gek.

    Ik vind het heel lief dat je advies geeft, alleen ik heb er niet zoveel aan.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Scrub of peeling zou het bij mij alleen maar erger maken. Dan ben ik bang dat mijn duim helemaal "kapot" gaat.

    Hand crème werkt niet omdat het geparfurmeerd is(net zoals lotion of butter)en dus prikt als een gek.

    Ik vind het heel lief dat je advies geeft, alleen ik heb er niet zoveel aan.


    Probeer Ginseng crème, dat spul is geweldig voor superveel dingen.


    Your make-up is terrible

    Vaseline of zo? :'D
    Ik heb geen idee, sorry.


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    (...)

    Probeer Ginseng crème, dat spul is geweldig voor superveel dingen.


    Morgen even kijken waar ik het kan halen. Bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Probeer Ginseng crème, dat spul is geweldig voor superveel dingen.


    Gebruik ik ook. Je handen gaan dan ook lekker ruiken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Gebruik ik ook. Je handen gaan dan ook lekker ruiken.


    Heb je het op internet besteld of in een winkel gekocht?

    De uierzalf lijkt te helpen, maar hand crème lijkt dus niet te helpen om mijn handen te beschermen met dit weer dus ik hoop dat als ik ginseng crème koop en smeer ik dit niet meer krijg.


    Physics is awesome

    Ik zelf een gevoelige huid, dus ik gebruik zelf simpele nivea créme. Een vriendin van mij heeft zelf heel erg last van een droge huid en gebruikt zwitsal baby créme. Klinkt misschien gek om dat te gebruiken, maar het werkt wel bij haar c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ryess schreef:
    (...)

    Heb je het op internet besteld of in een winkel gekocht?

    De uierzalf lijkt te helpen, maar hand crème lijkt dus niet te helpen om mijn handen te beschermen met dit weer dus ik hoop dat als ik ginseng crème koop en smeer ik dit niet meer krijg.


    Ik kocht het in de Rituals, ik weet niet of ze die winkels ook in Nederland hebben, moest je in Nederland wonen.
    Door dit rotweer krijg ik ook zeer droge handen, de wind schuurt het kapot. Die crème helpt bij mij, maar dat hangt ook van je huidtype af, geloof ik.
    In de Rituals kan je altijd om meer informatie vragen van welke créme nu het beste is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik kocht het in de Rituals, ik weet niet of ze die winkels ook in Nederland hebben, moest je in Nederland wonen.
    Door dit rotweer krijg ik ook zeer droge handen, de wind schuurt het kapot. Die crème helpt bij mij, maar dat hangt ook van je huidtype af, geloof ik.
    In de Rituals kan je altijd om meer informatie vragen van welke créme nu het beste is.


    Ja, Rituals winkels zijn er ook in Nederland.


    Physics is awesome

    Je kan inderdaad naar winkels zoals Rituals gaan en daar gewoon aan die verkopers vragen, wat zij voor jouw handen aanraden (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik gebruik bodycreme van rituals voor alleen mijn handen, en dat helpt heel erg goed.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rosebud! Dat werkt bij mij voor bijna alles (:


    -

    Rowling schreef:
    Ik gebruik bodycreme van rituals voor alleen mijn handen, en dat helpt heel erg goed.


    Zal ik toch naar Rituals moeten.


    Physics is awesome

    Ik heb precies hetzelfde. En ik gebruik hiervoor atrix gewoon bij de kruidvat te koop, trekt snel in en ruikt lekker :)
    Je heb 2 soorten aloë vera en camille.
    Volgens mij zit er weinig verschil in kaar ik gebruik zelf camille

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 15:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about