• Ik kan het getal 10.000 echt niét uitstaan. Ik kan er niet tegen als het ergens staat. Ik stress me ook dood omdat ik nu 10.000 tweets heb, dus probeer ik zo snel mogelijk te tweeten. Echt, het klinkt heel raar, maar oké. Hebben jullie ook een getal die jullie niet uit kunnen staan?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 17:12 ]

    Alle even getallen haat ik. Oneven getallen ftw. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    68


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    43


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb niks tegen getallen, wel tegen grammaticafouten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De 9.
    Het lijkt zo erg op een g dat ik de manier waarop ik een g schreef moest veranderen. >:(


    "Promise not to forget."

    Het is niet die, maar dát.
    Euh, ik heb daar geen hekel aan? Ik haat die getallen gewoon als ze worden gebruikt bij wiskunde. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik irriteer me alleen maar mateloos aan het getal 33 omdat ik er altijd op let, en het dus ook overal tegenkom.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ehm ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    8 afbakbroodjes in een zak. We zijn mooi met z'n vijven thuis en willen ieder twee broodjes!

    Die getallen op de rekenmachine waar dan iets van E-3 of zo komt te staan. Weet nooit precies hoeveel nullen erbij moeten ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    3 (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Getallen met een vier, ugh, I hate It!

    Niet echt...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik ook altijd, maar bij heel veel getallen. Als ze niet mooi bij elkaar staan erger ik me er echt kapot aan.

    /autist.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    dat heb ik met het getal 28 xD


    i believe i can fly