• Ik hoor steeds mensen van: Ja,ik ben minder n dan eerst enzo. ZIJN ER DAN OOK NOG MENSJES DIE NET ZOALS IK NOG HELEMAAL IN DE WOLKEN VAN ZE ZIJN?!

    Zo da's eruit.'
    A.U.B. Niet het Topic sluiten.

    Ik ben nogsteeds fan, maar luister de liedjes gewoon veel minder en ben minder obsessed. Ik blijf gewoon lekker wachten op het volgende album xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben nogsteeds fan, maar luister de liedjes gewoon veel minder en ben minder obsessed. Ik blijf gewoon lekker wachten op het volgende album xD
    Ja, ik ook x'] Dat album moet er gewoon zo snel mogelijk komen =')

    Ikke! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik bne het gwn niet meer zo heel erg omdat ik gwn geen obsessie meer wil -.-
    dat heb ik 2x gehad,Met Bill en met Tom :S


    don't Worry...Be gay.

    nja het is toch logisch dat meer mensen afhaken?
    Als zij hun nieuwe album niet vlug uitgeven, zullen er dekn ik nog wel meerdere afhaken.
    De liedjes heb je nu al meer dan 1000 keer beluistertr ofzo, wat wl je dan? Je wilt ook wel eens nieuwe liedjes hoor ;)


    AMEN!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben zkers nog wel fan maar ik heb geen erstinge heftige verslaving meer... ik heb 2 jaar lang alle interviews + posters gekocht en nu verzammelt in 2 multi mappen... hier ben ik alleen mee gestopt
    maar muziek is nog steeds (Y)

    Ik nog wel hoor ^^

    x


    Erase and Replace

    Ik nog wel hoor ^^

    x


    Erase and Replace

    Ik ben nog hélémaal into TH hoowr!
    ze maken me nog altijd hyper :)
    en en en dat blijft zo.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik vind ze nog wel goed hoor!^^
    Maar ondertussen ken i kzo alle liedjes vnbuiten enal, dus het wordt gwn tijd voor een nieuw album, en danzal ik wss weer grotere fan zijn.


    Get outta my head!

    Ik ben fan. Maar ik gil niet als ze ergens in een tijdschrift staan :X
    En ik vind dat als ze zo beroemd willen zijn, en meer fans willen [USA] dat ze dan ook aan de anderen moeten denken. Ik bedoel; ze willen beroemd zijn, veel fans hebben, maar ze laten de fans mooi 1 jaar ofzo wachten op een nieuw album. En ze realiseren neit dat we niet eeuwig van blijven van songs van 2 jaar geleden, die we al tig keer hebben gehoord.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben nog steeds fan maar gewoon wat minder..
    dat komt denkik ook omdat ik die liedjes gewoon te vaak heb gehoord enzo. x'D
    maar ik blijf rustig wachten op de nieuwe cd.. [a]


    AAP

    Ik ben nogsteeds fan, maar luister de liedjes gewoon veel minder en ben minder obsessed. Ik blijf gewoon lekker wachten op het volgende album xD

    Wauw anke onze telepathie speelt weer op.. ;o


    AAP

    i still freakin' love them (: maar er zijn minstens 30 anderen waarvan ik ook de muziek luister:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Lieverd, het is inderdaat erg logisch dat er veel mensen afhakenwant hun nieuwe album komt maar niet en ze blijven maar in Amerika. Erg veel mensen worden dat zat en zoeken nieuwe dingen, zoals ik. Ik ben nu iets meer voor Zornik omdat Koen Buyse Smexii is en hun liedjes gewoon tóp zijn vind ik. Ach, smaken verschillen en mensen vergeten snel dus daar ligt het ook wel aan. Ikzelf luister niet meer naar ToHo alleen op concerten anders gewoon niet meer. Dat komt doordat hun album dus niet rap genoeg komt en mensen vergeten snel zoals ik al zei. Ik zeg niet dat ik geen 'fan' meer ben hea! Ik ben gewoon niet zo'n grote 'fan' niet meer maar meer van Zornik en dat ben ik eigenlijk al 4 jaar. Fan van Zornik zonder dat ik het wist. Het is eigenlijk grotendeels Toho's schuld dat ze hun 'fans' 'verlizen' zeg maar.