• Inschrijving gesloten.

    Desperate Resentment
    More than just 'hate'.
    Thank you for making me miserable.


    The oldest ghost in the city was awakened, by the deafening laughter on a place where no one would go anymore. An unexpected booking... A disturbed tranquility... Vengeance.

    Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.
    Door een verstoorde rust, zal iets boven hen zweven. Iets wat hongerd naar wraak en niet zal stoppen totdat zij zichzelf en elkaar volledig zullen verwoesten.


    Cast: Vanity, Geesje, Colibre, Sandra, Lizz, Annabeth, Marleen, Lieke, Ellen, Manon, Jip, Sevda.
          Special thanks to Vanity, for translate the English part of the discription<3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:27 ]


    Let it come and let it be

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Lotte, en bedenk maar iets als achternaam.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Myrthe Feorge, Meike, Kyou
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: --
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Directheid - tegen botheid aan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Annabeth
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Dominique (Hel), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Katya (Captain), Susan (Dursley) en nog wel andere Leute. :'D
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat ik slecht tegen mijn verlies kan. :'D I don't know. ^^
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Overheersend type, staat voor mensen klaar en behoorlijk sarcastisch. ^^

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waar gaat het verhaal eigenlijk over. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudley schreef:
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Annabeth
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Dominique (Hel), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Katya (Captain), Susan (Dursley) en nog wel andere Leute. :'D
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat ik slecht tegen mijn verlies kan. :'D I don't know. ^^
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Overheersend type, staat voor mensen klaar en behoorlijk sarcastisch. ^^


    *hyper* Kijk, dat is mijn naam!
    ... okay, dat sloeg nergens op.



    Voor- én achternaam:
    Lizz Meklenburg

    Met wie trek je (van Quizlet) graag op:
    Applejack (Samantha), Dudley (Annabeth), Alwin (RainbowDash), en nog anderen.

    Dingen die ik niet over je mag schrijven:
    Schrijf wat je wilt on second thought, niets over het gewicht. (cat)

    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter:
    Kan niet goed met mensen omgaan. (Moet een goede oefening zijn voor jou, en eht is waar.)
    En ik draag altijd zwarte kleding, ben erg aanhankelijk bij mensen die ik erg goed ken...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Valeria Azure denk je nou écht dat ik zo heet?
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Veerle (PandaHeRo), Danielle (Skies), Moon (Continue), en Jill (Diggory).
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Hoe dom ik deed toen ik net nieuw was op deze site, hahah (;
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Dat ik in mijn half-zelfbedachte natuurreligie geloof, zwarte kleren draag en iedereen die in Adidas-vestjes rondloopt automatisch bestempel als een saai, mainstream persoon. I know, dat is best slecht.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:36 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Marleen Raaijmakers, beter bekend als Marleentje.:Y)
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Teveel om op te noemen eigenlijk, maar sowieso LIEKE(Doncaster), mijn Nynkjelief (Winterfell), Jalissa (Fantasia), Sebas (Lycaon), Krull (Krullie) en met jou natuurlijk. -wbw EN NIKKI, maar die zit hier officieel niet meer. :c
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Eén ding, maar dat weet je zelf wel. Ik ken je goed genoeg om sowieso te weten dat je dat nooit zal zeggen.-gayhandje
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Als je me maar niet als bitch laat overkomen!:'D


    everything, in time

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Iris Elizabeth
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Joëlla (xJoellaMalik) Lisa (TuttiFrutti) Jessie (Devilsmith)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Ik wil niet dat je over al mijn berichtjes een opmerking geeft.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Ik ben een beetje simpel met berichtjes schrijven en best wel doorgedraaid

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:47 ]


    Firm believer of all that is magic

    Dudley schreef:
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Annabeth
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Dominique (Hel), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Katya (Captain), Susan (Dursley) en nog wel andere Leute. :'D
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat ik slecht tegen mijn verlies kan. :'D I don't know. ^^
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Overheersend type, staat voor mensen klaar en behoorlijk sarcastisch. ^^


    Haatte je mij niet? (cat)
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam):
    Alwin
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Bettie (Dudley)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat meisjes gillend voor me wegrennen D:
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: grote liefde voor ponies, hamsters en meisjes
    Oh, en meisjes plagen is mijn grote hobby :Y)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:59 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Haatte je mij niet? (cat)
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam):
    Alwin
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Bettie (Dudley)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat meisjes gillend voor me wegrennen D:
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: grote liefde voor ponies, hamsters en meisjes
    Oh, en meisjes plagen is mijn grote hobby :Y)


    Hier klopt niets van, maar dat kan ook niet anders, je bent een jongen.
    Maar goed.
    Eh, je trekt het liefst met jezelf op.
    Hoe kunnen mensen op Q nu gillend voor je wegrennen.
    En je hebt grote liefde voor meisjes, maar je plaagt ze toch.
    Hoe krijg je dat klaar, dat kunnen alleen meisje. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Short Previeuw!


    Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.


    Let it come and let it be

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Hier klopt niets van, maar dat kan ook niet anders, je bent een jongen.
    Maar goed.
    Eh, je trekt het liefst met jezelf op.
    Hoe kunnen mensen op Q nu gillend voor je wegrennen.
    En je hebt grote liefde voor meisjes, maar je plaagt ze toch.
    Hoe krijg je dat klaar, dat kunnen alleen meisje. O.o


    Dat kan allemaal heeel goed. En het gillend wegrennen is bij wijze van spreken. Hoewel sommmige gillend hun computers verlaten.
    En ik plaag meisjes uit pure liefde :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Haatte je mij niet? (cat)
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam):
    Alwin
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Lizz (StoryBelle), Sam (Applejack), Alwin (RainbowDash), Bettie (Dudley)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat meisjes gillend voor me wegrennen D:
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: grote liefde voor ponies, hamsters en meisjes
    Oh, en meisjes plagen is mijn grote hobby :Y)

    Naah, ik haat je niet. :'D
    And stop calling me BETTIE! D:
    My name is Annabeth. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Countenance schreef:
    Short Previeuw!

    (...)


    Oh nee, en wij spelen daar in mee?!? O jee. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudley schreef:
    (...)
    Naah, ik haat je niet. :'D
    And stop calling me BETTIE! D:
    My name is Annabeth. :'D


    Oké, bewijs gevonden van mensen die gillend wegrennen voor RainbowDash.:P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oké, bewijs gevonden van mensen die gillend wegrennen voor RainbowDash.:P

    Ik loop eerder gillend op hem af, om hem doof te maken. :Y)
    OT; Ik ben héél erg benieuwd naar het verhaal! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"