• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    Ik rende snel. Heel snel. Ik wist niet waarheen, ik keek niet naar de omgeving. Soms hoorde ik geluiden van een stad. Soms rende ik door plassen en soms knalde ik tegen een boom. Maar ik bleef doorgaan. Doorgaan tot er een einde was.

    Carlisle
    De reis naar Dubai was vele malen langer dan van Forks naar Denali, maar uiteindelijk kwamen we aan, bij de rand van een enorme woestijn.
    "Waar moeten we beginnen?" vroeg ik met open mond. Stefan kon zo onder het zand liggen, dan wist niemand waar hij was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry

    Al naar een paar stappen viel ik piepend neer.
    Kan hij nou nooit gewoon een keer rustig doen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik rende achter Embry aan. Hij kon nooit snel zijn. Hij piepte en zakte neer. Slippend kwam ik tot stilstand en zaktre naast hem neer. 'Embry je moet nu terug veranderen.' -Jake-

    Lucy.
    'Sam asjeblieft stop!' dacht ik naar hem. Ik snapte de communicatie eindelijk. Hij rende tegen een boom aan en door plassen. Maar stopte niet. 'Sam STOP!' Gilde ik denkend. 'Je bent van streek.' Zei ik er zacht achterna.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Jasper.

    Ik besluit maar uit mijn kamer te komen. "Hallo." Roep ik door het huis heen,wachtend tot er iemand iets zegt. Ik besluit me zelf even op te frissen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Stefan.
    Nadat ik de Squad had uitgegraven boog ik voor Rayaa. Astublieft gaat u zitten dan rij ik u weer naar de bewoonde wereld in Dubai. Zei ik glimlachend terwijl ik haar hield opstappen op de Squad.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik hoorde Lucy, maar schudde haar af. Ik wilde niemand om me heen en al helemaal geen kleine wolfjes die hier niets van begrepen. Mijn poten waren veel langer, dus ik had haar zo achter gelaten. Tot ziens, vertrouwde wereld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'We splitsen.. Tanya en Carlisle gaan naar die kant,' - Ik wees naar de helft - 'en ik en Irina gaan naar de andere helft.' Ik keek naar Carlisle of dat goed was.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    ''Sam waar ben je?'' Zuchtte ik. Ik hoopte dat alles goed met hem ging, en met Avery.

    Avery
    Ik zit nogsteeds op de klif, en trek mijn benen wat op. Alles was zo oneerlijk. En niemand keek ooit naar mij om. Zo voelde ik me althans, kwam het omdat ik een puber was? Of omdat het gewoon zo was..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Ik hoor Jasper, en glimlach. ''Jazz. Waar is iedereen?'' Daarmee bedoelde ik met name Jacob, maar dat zei ik niet hardop. Jasper was ook leuk, vaak wel in ieder geval.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Ik gromde doordat ik afgeschud werd. Ik wat lichter endus wel sneller. Ik rook hem en coördineerde waar hij heen ging. Ik deed een verkorte route en sprong weer op zijn rug. Nu kon ik er niet vanaf wat hij ook deed. 'Sam asjeblieft stop.' Dacht ik naar hem.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    "Ja dat is goed. Laten we bij zonsondergang weer hier afspreken."
    Daarna liep ik samen met Tanya naar onze aangewezen helft en begon eerst te snuiven. Misschien kon ik Stefan nog wel ruiken, ook al lag hij misschien diep onder grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Kan Rayaa antwoordencplz <3 (A)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper.

    Ik hoor Renesmee roepen, ik besluit meteen de badkamer uit te komen en ga naar beneden, ik knuffel haar. "Hey." Ik glimlach.
    "Heb je al gejaagd?"


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sam Uley
    Goed dan, als dat kleine mormel per se mee moest, prima. Maar als ze geraakt werd door een boom, haar probleem. Ik besloot haar te negeren en zette nog een tandje bij. Ik merkte dat ik naar het zuiden rende, aangezien het steeds warmer en tropischer werd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen