• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tanya
    Ik knikte en liep ondertussen naast Carlisle. Ik snoof nog één keer, totdat ik Stefan en het meisje op een Squad zag. Fronsend keek ik naar Carlisle. Ik wees naar hun. 'Kijk.'

    Vladimir
    Ook ik rook de geur van Stefan.. En een meisje? Ik liep om met Irina en we kwamen uit bij Tanya en Carlisle.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    ''Ik wil geen mensen doden, maar donorbloed. Dieren zijn zo moeilijk.'' Murmelde ik zachtjes. Helemaal omdat ik niet zo snel was als iedereen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rayaa
    Ik hield mijn hoofd schuin, maar knikte. Als ik maar bij hem mocht blijven, en kón blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    "Als je wilt pauzeren moet je het zeggen." Ik vond het moeilijk Embry met zoveel pijn te zien. "Ik hoop alleen wel dat dit niet meer gebeurd." Mompelde ik zachtjes. -Jake-

    Lucy
    Sam was veel groter dan mij maar ik had geen keus. Ik kroop onder hem langs zodat ik hem op kon tillen. Ik rende zo snel als ik kon naar huis. Hij was zwaar, maar hij moest naar huis. Ik rende verder zonder klagen totdat ik bij Jake uitkwam. 'Jake help me asjeblieft ik heb Sam verwond anders zouhij niet stoppen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    Ik volgde Tanya's vinger en zag Stefan samen met een meisje.
    "We halen ze zo in. We zijn veel sneller dan mensenvoertuigen. Hoe gaan we hem tegenhouden zonder het meisje al te erg laten schrikken?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jasper.
    "Als je donorbloed wilt nemen, krijg je ook de drang om mensen te doden, dan wil je nog meer. Je kunt ook trage dieren vangen, misschien als ze al verwond zijn?"
    Ik leg mijn hand op der schouder. "Je bent wel snel." Glimlach ik.
    Ze is een mooi meisje, ik ben trots op dat ik haar oom ben.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Embry
    Het gaat wel. Ik zag het kleine wolfjee aan komen lopen met Sam en begon te lachen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Hoeveel pijn ik ook had, ik wilde geen hulp. Van niemand niet.
    Ik probeerde mezelf van Lucy af te rollen en gromde en grauwde. Ik wilde geen hulp van Jacob, die me verraden had. Zo zag ik het. En Lucy... waarom liet ze me niet met rust? Waarom vertrouwde ze me niet, maar hielp ze me nu wel, nu ik niet geholpen wilde worden? Het duizelde me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik ging veel sneller zodat ik sneller was dan een vampier. Rayaa klampte zich aan me vast wat ik erg fijn vond. Ik zag Dubai al op deze snelheid was het nog maar 5 minuten rijden. Ik keek in mijn spiegel en zag nu 4 personen met een wittehuid. Met hoeveel was Vladimir hier wel niet? Ik moest veilig in Dubai komen ik wou bij Rayaa blijven. Ik liet een briefje vallen. Er stond op: Laat me met rust, doe je dat niet gebruik dan een mantel ik zie jullie vanaf hier stralen. Ik gromde zacht maar Rayaa hoorde het niet. We moesten snel in Dubai zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik liet Embry zitten en ging naar Sam. "Wat is er gebeurd?" Ik keek niet begrijpend van de een naar de ander. Ik kon de háát in Sam's ogen zien, het stak me maar ik vermande me.

    Renesmee
    ''Nee. Dan hoef ik niks.'' Mok ik zuchtend, en sla mijn armen over elkaar. Het was niet eerlijk om gedwongen zijn zo te moeten leven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:44 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik gromde naar Jacob en hoop dat hij begreep dat het een waarschuwing was dat hij bij me weg moest blijven.
    Ik was nog veel te kwaad. Ik kon ook niet meer terug veranderen, ik was de controle over mijn gevoelens even helemaal kwijt. De pijn versterkte dat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry

    Ik stond hulpeloos toe te kijken. Stiekem was het best grappig om Sam zo te zien maar ik vermande me om te lachen. Hij zou me echt vermoorden :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."