• Wat is dat? Ik klikte erop, maar hij doet het niet :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ja! Ik zag het ook al. Ik denk dat Rutger er nu mee bezig is :3

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Caine schreef:
    Ja! Ik zag het ook al. Ik denk dat Rutger er nu mee bezig is :3

denk het ook, want bij mij doet ie het niet

*domme blik* Waar?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

StoryBelle schreef:
    *domme blik* Waar?
    Bij forum

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Rutger is er denk ik mee bezig.

... Rutger plaatst nu ook gewoon de zoeken knop in de bovenste balk, net als met actieve topics, mijn topics en forum index? XD

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:35 ]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Er staat 'serach' in de link i.p.v. 'search', dat verklaart het denk ik. ^.^

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Zal Rutger wel mee bezig zijn (:

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Gewoon wat je ook krijgt als je bij zoeken iets invult.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Dat is wel handig. Zie het nu pas. Wel fijn (:

It's going to be difficult, but not impossible.

Bij mij staat er not found,
    dus hij is er waarschijnlijk mee bezig

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Er wordt gewoon een directe link naar de zoekfunctie toegevoegd, en het werkt (nog) niet omdat er "serach" in de link staat in plaats van "search". Als je de a en de r omdraait kom je wel bij de zoekpagina uit. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Fauvism schreef:
    Er staat 'serach' in de link i.p.v. 'search', dat verklaart het denk ik. ^.^

O lol. Ik zag het niet eens...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik snap het al;
    Er staat ergens in de link serach, in plaats van search, dus de link is verkeerd :W.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.