• De laatste jaars dans van het AMC moeten voor hun eindwerk een volledige show in elkaar steken en worden daarom gekoppeld aan de leerlingen van de zang. Zo moet Penelope en vier anderen samen werken met de vijf jongens die zichzelf “one direction” noemen op de school. De tien meisjes en jongens hebben totaal verschillende karakters wat voor grote liefdes zorgen, haat, momenten die liever vergeten worden en momenten die ze allemaal bij zich zullen dragen.


    Ik ben al eens begonnen met deze story, maar niet alles verliep zoals gewild dus nu ga ik daar terug aan beginnen omdat ik meerdere ideeën voor heb.


    Meisje 1 is een heel normaal meisje alleen is ze verschrikkelijk vrolijk en een flap uit. Ze vindt het niet erg haar mening met anderen te delen ookal kwetst het ze, maar ze heeft wel een gouden hart. Ze moet gewoon af en toe haar mond onder controle houden.

    Meisje 2 is een heel lui en arrogant meisje, maar heeft ook een lieve kant maar toont liever haar slechte kant eerst omdat je dan onmiddellijk weet dat je met haar niet met spelen. Ze is lui en danst gewoon omdat ze er goed in is en te lui is om te studeren. Trainen is dus niet haar favoriete bezigheid.

    Meisje 3 is de beste vriendin van mijn personage. Ze zijn twee vrolijke meisjes die alles samen doen. Ze roddelen graag, gaan graag winkelen zijn echte meisjes meisjes maar zeker niet dom en inhoudloos.

    Meisje 4 is een verlegen meisje die niet zo zeker is van haar danskwaliteiten en heeft vaak een duwtje in de rug nodig. Mensen die haar niet kennen denken dat ze verlegen is en mensen die haar kennen wouden dàt ze het was.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit: wees realistisch. Het verhaal speelt zich af in Londen.
    Uiterlijk: Een bekend iemand, een actrice! Geen zanger of zangeres en ook geen modellen tenzij er beeldmateriaal van te vinden is. GEEN BLAKE LIVELY
    Dans: Ze doen allemaal aan moderne dans, maar hier een beetje informatie over hoe ze eraan begonnen enzo.
    Relatie: Sommige hebben een vriend, anderen niet. Niet met iemand van one direction, dat beslis ik.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:42 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    Meisje één -> Geniusferb
    Meisje twee -> Stewie
    Meisje drie -> Strobe
    Meisje vier -> Mentha



    Dank je wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oh, oké.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Strobe schreef:
    Meisje één -> Geniusferb
    Meisje twee -> Stewie
    Meisje drie -> Strobe
    Meisje vier -> Mentha

    Yay, thank you!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    I'm in *random dancing*


    Firm believer of all that is magic