• Klik op het plaatje voor groter...

    Nou, je ziet eigenlijk wel dat er iets niet klopt.
    Dat met het Q logo had ik al een tijdje en daar heb ik me maar bij neergelegd, maar sinds vandaag laadt Chrome niet alle plaatjes of hij maakt ze heel vreemd, zoals die van de spotlight. Ook de achtergrond doet het niet meer en de menu's klappen niet uit.
    Volgens mij - weet het wel zeker - ligt dit aan (mijn versie van) Google Chrome.

    Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, want het is best wel irritant en het gebeurd ook op andere websites, maar op Q het ergst.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:48 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb geen idee, sorry. Ik gebruik ook Google Chrome en ik heb nergens last van.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb je hem al geprobeerd te updaten? Het kan ook aan je internet verbinding liggen, als hij niet snel genoeg is laden de plaatjes nooit zo goed. Dat heb ik wel eens, maar niet zoals die van jou, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er soms last van


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb Google Chrome, maar ik heb daar totaal geen last van.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik heb Google Chrome, maar ik heb daar totaal geen last van.


    I'm your little ray of pitch black.

    Assassin schreef:
    Heb je hem al geprobeerd te updaten? Het kan ook aan je internet verbinding liggen, als hij niet snel genoeg is laden de plaatjes nooit zo goed. Dat heb ik wel eens, maar niet zoals die van jou, eigenlijk.


    Ik dacht dat GC dat altijd zelf deed, maar ik zal eens kijken...
    Op zich is mijn internetverbinding niet helemaal geweldig, maar ik heb dit ook op andere plekken en dat met die plaatjes heb ik al heel lang.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sheamus schreef:
    Ik heb Google Chrome, maar ik heb daar totaal geen last van.


    Jaa, dat snap ik. Ik had ook gezegd dat ik denk dat het vooral aan die van mij ligt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Metamorphmagus schreef:
    (...)

    Ik dacht dat GC dat altijd zelf deed, maar ik zal eens kijken...
    Op zich is mijn internetverbinding niet helemaal geweldig, maar ik heb dit ook op andere plekken en dat met die plaatjes heb ik al heel lang.


    Dat dacht ik ook altijd, maar ineens kreeg ik de melding dat hij dat niet deed en of ik hem wilde updaten. Idk wat er gebeurd is, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook altijd, maar ineens kreeg ik de melding dat hij dat niet deed en of ik hem wilde updaten. Idk wat er gebeurd is, haha.


    Ik moest hem inderdaad updaten! Maar het probleem is er nog steeds D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh dat had ik een tijd, echt vreselijk.
    Hoe het bij mij opgelost werd: oude laptop laten vallen en op m'n nieuwe laptop doet het het wel weer normaal :') Maar dat is geen nuttige oplossing


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Probeer eens ctrl + f5 als het gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Probeer eens ctrl + f5 als het gebeurd.


    Het is er de hele tijd, als ik naar een andere pagina ga, de browser afsluit.... Maakt allemaal niet uit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sheamus schreef:
    Ik heb Google Chrome, maar ik heb daar totaal geen last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chrome verwijderen en opnieuw downloaden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had ook een tijd lang dat Chrome raar deed bij quizlet (toen toonde die eigenlijk zo ongeveer niks meer, alleen de achtergrond) en dat ging op een gegeven moment vanzelf over... In de tussentijd gebruikte ik Firefox, met als nadeel dat je daarop geen flash player kon downloaden. Maar misschien kan je dus wel een andere browser gebruiken... En wachten, hahaha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…