• Ik weet niet of veel mensen dat programma kennen, maar daarom ga ik er juist over schrijven. Dit is een promo van het programma, maar hier lijkt het echt heel humorloos en kinderachtig.



          Ongeveer een jaar nadat Sonny de cast van So Random vergezelde, is het tijd voor een lading nieuwe acteurs voor in de populaire serie. Slechts Sonny en Nico blijven, omdat de rest hun carrière ergens anders gaat voorzet.
          Dit is niet de enige vernieuwing in deze wereld. Naast dat So Random en Mackenzie Falls doorgaat met uitzenden, komt een nieuwe serie om de hoek kijken. Deze serie wordt een kostuumdrama over het middeleeuwse leven van enkele mooie jongeren. De acteurs van de oorspronkelijke series die zo bekend waren, vrezen niet voor een aantal mooie meisjes en jongens, totdat ze ontdekken hoeveel kijkcijfers zij wegpikken van de andere twee series.
          Daarnaast ontstaan er ook genoeg problemen op de set. Sonny en haar nieuwe vrienden raken erg in paniek wanneer hun regisseur hen opdraagt om de perfecte karakters te creeëren in So Random. Ook komen ze er achter dat de perfecte acteurs van het nieuwe programma nog erger en arroganter zijn dan de cast van Mackenzie Falls.


    Rollen.
    • Eerste nieuwe meisje voor So Random. Moak.
    • Tweede nieuwe meisje voor So Random. Ze is redelijk arrogant en vindt vooral zichzelf heel erg geweldig. Ze is gestelt op haar uiterlijk en doet er alles aan om de aandacht van de jongens of de media te krijgen.
    • Twee nieuwe jongens voor So Random. Deze twee hebben de grootste lol met elkaar en denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen, met hun slechte versiertrucs.
    • Twee meisjes voor het nieuwe programma. Zijn arrogant, bloedmooi en eigenlijk harstikke dom. Ze lopen achter de hoofdpersoon aan.
    • Twee jongens voor het nieuwe programma. Doncaster.

    Informatie.
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats:
    Uiterlijk: Voor de rollen van het nieuwe programma, hele knappe mensen, voor So random gewoon normale. Een foto van een bekend persoon en als het even kan, iemand waarvan genoeg beeldmateriaal op youtube te vinden is, zodat ik een trailer kan maken!
    Extra: Dit mogen bijvoorbeeld dingen van diegene in het dagelijkse leven zijn. (:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 9:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga er morgen een invullen! Of twee of drie of..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga één invullen!

    Rol: Eerste nieuwe meisje voor So Random.
    Volledige naam: Elisa Maryna Montgomery.
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: 17 jaar - 13 | 02 | 1994 - Stratford, Canada.
    Uiterlijk: Voor de rollen van het nieuwe programma, hele knappe mensen, voor So random gewoon normale. Een foto van een bekend persoon en als het even kan, iemand waarvan genoeg beeldmateriaal op youtube te vinden is, zodat ik een trailer kan maken!


    Emma Stone.
    Extra: Dit mogen bijvoorbeeld dingen van diegene in het dagelijkse leven zijn. (: Elisa heeft een stiefzus waarmee ze niet goed mee kan opschieten. Ze zijn twee heel verschillende personen, wat soms irritaties van haar vader en stiefmoeder kan opwekken. Haar ouders zijn dus gescheiden en haar vader heeft dus een nieuwe vriendin, haar moeder gaat vaak op versier tocht maar met geen succes. Elisa ergert zich er aan, maar daarom is ze vaker bij haar vader te vinden.
    Titel? I have no idea.
    Mag ik je waarschuwen? Jaaaaa.

    ik had heel stoer eenn rol ingevult houd me internet er mee op., moet ik overnieuw beginnen., ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Even invullen...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 6:11 ]


    El Diablo.

    Rol: Meisje voor het nieuwe programma
    Volledige naam: Alyssa
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: 16 Jaar , 12 Januari 1995 , New York.
    Uiterlijk:


    Santana Lopez(Naya Rivera)
    Extra: Dit mogen bijvoorbeeld dingen van diegene in het dagelijkse leven zijn. Ze is nou niet echt de aardigste , Met andere woorden. Een bitch.
    Dat komt omdat ze op een school zat waar werd gevochten enzo.
    Haar ouders en Oudere broer zijn ook acteurs.
    Titel? ???????
    Mag ik je waarschuwen? tuurlijk


    El Diablo.

    ..............

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 6:11 ]


    El Diablo.

    Gisteren had er nog niemand gereageerd en nu wel. Ik dacht dat niemand dit leuk zou vinden! Loveya'll. Meerdere per persoon mag! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga 2 gasten invullen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Ik ga 2 gasten invullen!


    I love you, doll. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Op een of andere manier verwachtte ik er stiekem 1D bij haha.


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    Op een of andere manier verwachtte ik er stiekem 1D bij haha.


    Ghehe, toch niet. Ik moet toch ooit iets anders doen. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Ghehe, toch niet. Ik moet toch ooit iets anders doen. (nerd)


    Dan moet ik maar een vriendje maken dat Liam Payne heet en totaaal niks te maken heeft met 1D Ahahahaha.


    SLOAN.

    Rol: Twee jongens voor het nieuwe programma
    Volledige naam: Alexander James Poynter
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: Zeventien jaar, 11 Juli 1994, New York
    Uiterlijk:


    -Logan Lerman
    Extra: Alexander is een fanatiek voetballer en speelt het ook al een aantal jaren. Hij staat in de spits.
    Titel? Buh, hier ben ik slecht in, maar zal voor je denken.
    Mag ik je waarschuwen? Like, doh:9~


    Volledige naam: Finn Oliver Roder
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: Zeventien, 2 Januari 1994, Chicago
    Uiterlijk:


    -Niall Horan
    Extra: Finn is opgegroeid in een weeshuis. Zijn ouders hebben hem verlaten als baby en hij is terecht gekomen in een weeshuis, omdat er geen verwante familie gevonden kon worden. Als klein jongetje had hij al als ambitie om beroemd te worden. Dit is omdat hij nooit opviel tussen de kinderen, hij was erg klein. Dus hij dacht, als ik beroemd ben, zullen ze me wel eindelijk zien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Dan moet ik maar een vriendje maken dat Liam Payne heet en totaaal niks te maken heeft met 1D Ahahahaha.


    Haha mag wel hoor. Hoe meer rollen, des te beter. (: - volgens mij klopte die zijn niet, maar ja haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking