• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    'haha, ja sorry. Je mag wel wat van dat van mij hebben, als je wat overlaat. En als ik maar blijf leven vind ik alles best.' je kunt de nonchalance in mijn stem horen. Ik voel dat de wond van de vorige keer weer beter is en haal de pleister eraf. ik verfrommel het, nu rode, ding en gooi het in de prullenbak. 'Zeg maar waar je me wilt nuttigen,'

    Jura kijkt op als Athan een kopje met thee naast haar neerzet. Ze glimlacht Athan lief aan en kijkt daarna weer naar de open haard. Athan ploft neer op de grote bank voor de open haard. Het is donker in het huis en de open haard is het enige wat licht geeft. Het geeft een zacht en romantisch zweertje in het huis. Jura grinnikt even en gaat daarna in kleermakerszit op de stoel zitten. Jura kijkt nu goed om haar heen en nipt van de thee.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Éloise-

    'Meen je het echt?' vraag ik aan Duco die inmiddels zijn pleister van zijn hals af heeft gehaald. Hij knikt nonchalant en gaat op de bank zitten, dat is makkelijker en misschien ietwat comfortabeler. 'Sorry Ethan, ik... moet af en toe gewoon iets drinken...' zeg ik, leg mijn benen over die van Duco, strijk zijn haren weg en zet mijn tanden in zijn ader - niet dat hij er veel van voelt, het is meer alsof ik hem een zuigzoen geef en zo ziet het er ook uit. Zijn zoete, warme bloed raakt mijn tong en nu begin ik écht te drinken. Ik merk dat de anderen een beetje benauwd kijken, alsof ze medelijden hebben met mij en Duco. Duco kijkt vrolijk de kamer rond en kijkt naar MJ en Madelise. MJ kijkt alsof ze dorst heeft en loopt de kamer uit.
    'Het voelt eerder alsof je me een zuigzoen geeft, Éloise,' zegt Duco en Ethan kijkt ietwat jaloers-achtig naar hem. 'Voelt wel lekker, eigenlijk!' zegt hij en ik trek mezelf heel eventjes los van zijn hals.
    'Dat is de morfine,' zeg ik. 'Het zit in ons systeem, het zorgt ervoor dat je minder pijn voelt.'
    Ik drink nog een beetje en laat hem dan los. Twee kleine puntjes staan in zijn hals en ik heb een beetje bloed op mijn mondhoeken zitten. Het lijkt heel vreemd om het zo te zeggen, maar ik was mijn vrouwelijkheid niet kwijtgeraakt en ik was nog steeds een elegante vampier, zelfs na het drinken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Zo genoeg gehad? Moet iemand nog? als ik te weinig heb zeg ik het wel, maar dat is nog niet zo.' zeg ik n adat Éloise klaar is. 'Haha Ethan beetje jaloers?' zeg ik spottend tegen Ethan. Ik wrijf het bloed in mijn nek weg met een doekje en kijk iedereen nog uitnodigend aan. Nu kunnen ze nog wat van me hebben. En als ik de een de kans geef moet ik dat bij andere ook doen. Éloise vond het iig lekker.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:35 ]

    Komt er nog iemand??

    -Éloise-

    'Ik wilde je niet jaloers maken, Ethan,' zeg ik en ga weer recht zitten. Duco zit nog steeds onderuitgezakt op de bank alsof hij net een joint heeft gerookt. 'Zeg, papzak,' zeg ik tegen hem en geef hem een klap op zijn been die weer veel te hard aankomt doordat ik als ik net gedronken heb mijn krachten niet onder controle heb. 'Ik ben geen jointje hoor. Nou, misschien voor jou en Ethan, maar dat is het dan ook. Ik kan niet teveel van mijn gif in jullie laten lopen... dan zouden jullie veranderen, een klein beetje kan geen kwaad.'
    Ethan kijkt op als ik zijn naam noem. Wat lief, zo reageert hij echt altijd als ik zijn naam noem.
    'Goed dan, Duco,' zeg ik maar als ik zijn haren weer voorzichtig uit zijn nek wil strijken duwt Ethan hem van de bank en gaat zitten waar hij zat.
    'Zo,' zegt hij. 'Mijn verloofde, mijn bloed.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Mary-Jane-

    Mijn mond valt bijna open als ik hoor dat Duco zijn bloed aan Éloise biedt. Ze gaat op hem zitten, steekt haar tanden is zijn hals en drinkt gulzig van het bloed. Ik kan dit niet aan zien... Snel loop ik de kamer uit. Ik heb zo'n dorst, ookal heb ik vandaag al bloed van Colin gedronken, ben ik alsnog niet tevreden. Aangezien dat hij ook een vampier was, bezat hij zowat geen bloed. Het was alleen wat koud, vloeibaar spul. Ik herinner me opeens dat ik een tas bij me had toen ik hier aankwam. Ik loop naar boven en ga naar de kamer die ze me eerder deze dag hadden laten zien als mijn slaapkamer. Ik zucht opgelucht als ik mijn tas naast het bed zie liggen. Het is geen grote tas, er zit ook niet veel in. Aangezien ik vlug we moest uit Philadelphia heb ik alleen mijn geld en dierbare spullen meegenomen. Ik had geen tijd om een koffer in te pakken. Ik ga op het bed zitten en laat me daarna achterover op het bed vallen. Vandaag was zo veel gebeurd, nog nooit heb ik zoveel meegemaakt op 1 dag. Ik blijf nog even verzonken in mijn gedachtes en val uiteindelijk in een diepe slaap.

    -Éloise-

    Ik hoorde MJ's gedachten en besluit dat ik maar eens naar haar toe ga. Ik heb erg veel bloed gedronken en zij kan er best wat van hebben.
    'Mary-Jane?' vraag ik en ik merk dat ze over de wasbak gebogen staat. Hoe kan ik nou zo verlekkerd kijken... Maar ze zat bovenop hem, en hij vond het goed...
    'Het valt wel mee,' zeg ik dan en ze schrikt op. 'Hier, ik heb zijn bloed in mijn aders,' zeg ik en ik stroop mijn mouw op. Het is dat ik haar zo aardig vind, want ik zou anders nooit iemand mijn bloed laten drinken. Ik bijt in mijn pols en Duco's nog warme bloed stroomt eruit. MJ loopt naar me toe en twijfelend pakt ze mijn pols en begint ze te drinken. Wat zijn we toch apart met zijn allen, weerwolven en vampiers, mensen en mutanten...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Mary-Jane-

    Ik schrik wakker. En krijg ineens een bradend gevoel in mijn maag. Ik voel mezelf misselijk worden en loop naar de wasbak. Mijn gedachtes tollen in mijn hoofd totdat ik de stem van Éloise hoor. 'Hier, ik heb zijn bloed in mijn aders.' Zegt ze en ze hangt nu met haar pols recht voor me. Ik kan niet geloven dat ze mij haar bloed aanbiedt... Ik twijfel, maar kan mezelf niet langer meer bedwingen en bijt in haar pols. Als ik net genoeg heb haal ik mijn lippen voorzichtig weg.Ik voel hoe een paar slierten blood van mijn mondhoeken naar beneden glijden. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Nog nooit heeft iemand zoiets aardig voor mij gedaan. Ik zwaai mijn armen over haar heen en omhels haar. 'Dank je.' Mompel ik. Het zou me niets verbazen als ze dit iets te overbodig zou vinden, maar dit is naar mijn gevoel wel het minste wat ik zou kunnen doen.

    -Duco-
    'toch jaloers Ethan?' vraag ik plagerig nadat hij me aan de kant heeft geduwd. Ik strek me eens uitbundig. Langzaam loop ik naar buiten, gelukkig hebben ze overal in het bos appelbomen gepoot. Ik pak een appel, en eet er een grote hap uit. Het sap glijd door mijn keel. Snel heb ik weer genoeg energie om (als het nodig is) weer iemand te laten drinken. Nadat mijn eertste appel op is, pak ik er nog een en loop weer naar binnen. Éloise is weg maar de rest is er nog. Ik geef Ethan een duw zodat hij een stuk opschuift en ga ook op de bank zitten.

    Zitten er mutanten in de rpg?? Volgens mij moet je daarvoor naar een andere rpg:8

    Ethan
    Hij stond daar verbaasd naar duco te kijken en hij was zo boos dat hij zich bijna niet in in houden.
    Hij rende naar buiten! Zei hij.
    *arrg, wat doet eloise nou?*
    hij vernanderde in een wolf en rende zobhard als hij kon naar iets.
    Hij kon niet eens meer nadenken en vernanderde weer terug en deed zn kleren aan. Hij kon er niet tegen dat eloise dronk van duco.
    Hij ging op de grond liggen en dacht na.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    'Ethan!' roep ik hem na en hij verandert in een glanzend zwarte wolf. Ik trek mijn schoenen uit en ren hem zo snel mogelijk achterna, wat best moeilijk gaat aangezien hij sterke poten heeft. 'Wacht nou even! ETHAN SCOTT, ALS JE NU NIET NAAR MIJ LUISTERT DAN- DAN WEET IK HET OOK NIET MEER, RUSTIG NOU...' maar Ethan rent door en door en door totdat hij zo moe is dat hij door zijn benen zakt en terugverandert naar mens.
    'Wat deed je nou?!' vraagt hij verward. 'Waarom dronk je van Duco?!!!'
    'Omdat ik ook voedsel nodig heb, Ethan-' zeg ik maar hij kapt me af. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hand op zijn been, maar hij duwt me van zich af.
    'En dus geef je hem maar een zuigzoen in zijn nek?' vraagt hij me retorisch. 'Doe je dat bij iedereen, of is Duco "speciaal" voor jou? Ga je zomaar op iemands schoot zitten? Élo, je weet dat ik-'
    'Ethan Scott,' zeg ik streng, en zijn mondhoeken lijken om te krullen omdat ik best klein ben vergeleken bij hem en omdat ik hem zo moederlijk aanspreek. 'Ik ga met je tróúwen,' zeg ik en ik leg mijn hand op de binnenkant van zijn linkerbovenbeen. 'Ik hou van niemand anders dan van jou... jij bent de enige. Bij Duco zou ik dit bijvoorbeeld niet doen.'
    Als ik dat zeg ga ik op zijn schoot zitten, streel met een hand door zijn haren en met de andere over zijn rug en zoen hem innig. Ethan lijkt te beseffen dat hij niet jaloers op Duco hoeft te zijn en hij strijkt de haren uit zijn hals en trekt zijn t-shirt iets opzij. Vragend kijkt hij me aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat betekent dat als hij zn shirt opzij trekt?:S:$


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    Wat betekent dat als hij zn shirt opzij trekt?:S:$


    dan kan ze bij zijn hals xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!