• Ik moet voor school een lijst verzamelen met ideeën voor een profielwerkstuk. Zelf hoef ik hem pas volgend jaar te maken, maar gewoon als oriëntatie.
    Wat hebben jullie gedaan, welk profiel + niveau doe je en welke vakken betrok je er bij?

    Ik had mijn PWS over Ak en dan over het oprichten van een project in Ghana en hoe dat project draaiende zou blijven na vertrek (snap je hem?). Ik doe havo.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik deed CM+EM en koos als vak geschiedenis. Ik deed het over Che Guevara, hoe het komt dat hij zo'n idool is geworden, terwijl niemand lijkt te weten wat hij echt gedaan heeft. En ik deed gymnasium. Mijn PWS was echt geweldig leuk om te maken en al het harde werk was het echt zeker waard met het cijfer :9~

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 23:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik deed N&G en had biologie gekozen als vak voor mn PWS. Ik heb t toen -samen met een vriendin- over bacteriën gedaan :Y) T klinkt misschien stom, maar t was eigenlijk best leuk om te doen (: En, na een hele boel hard, hard werken, loog het cijfer er ook zeker niet om gnegne :Y)

    Ohja, en ik deed havo :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 23:25 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb het voor geschiedenis (E&M) gedaan, over Srebrenica. Ik vond het erg interessant, maar wel zwaar.


    I am an idiot, I move.

    6V, ik doe het over VOC/WIC vak geschiedenis ^^ (Ik doe EM)

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 0:02 ]


    Life is hard and then we die

    6VWO, ik ben druk bezig met een PWS over joodse onderduikers. Zwaar indrukwekkend, maar ook heel erg heftig om het allemaal te horen.
    Ook apart om mensen uit Jeruzalem te mailen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    5 havo, en ik maak een kunsttijdschrift voor jongeren, Nederlands en tekenen gecombineerd.


    SLOAN.

    Ik zit op havo, doe Wiskunde en dan perspectief tekenen. Het was erg lastig om iets te vinden, eigenlijk zelfs onmogelijk, om iets te vinden wat wiskunde A en B overlapt; ik heb A en mijn maatje B. En dan moest het ook nog op havo niveau zijn. Bij dat perspectief tekenen heb ik naar mijn idee niet zo veel met wiskunde te maken gehad, jammer.

    Ik zit op 4 VMBO-kader toerisme & recreatie, maar wij moeten gewoon een werkstuk maken over onze meningen over bepaalde dingen. Dingen zoals of je goed omgaan met onze mentor, wat we van plan zijn volgend jaar te gaan doen, wat we leuk vinden. Heel saai dus. Maar wel makkelijk!


    Believe in yourself.

    Ik heb HAVO gedaan, profiel Cultuur en Maatschappij. Voor mijn profielwerkstuk heb ik een benefietconcert georganiseerd voor War Child. Als vakken had ik economie, muziek en maatschappijleer.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    C&M op havo, vak Engels. De verschillen in grammatica en uitspraak van de verschillende Engelse dialecten (Brits, Schots, Amerikaans, Welsh, Iers, Australisch...). (:


    Destroy what destroys you.

    EM op de HAVO, Economie. En ik deed mijn PWS over de AOW.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb Zorg & Welzijn en deed mijn profielwerkstuk over Euthanasie.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zit in Havo 5 & heb E&M. Ik heb net mijn Aardrijkskunde profielwerkstuk afgerond over de Bermuda Driehoek ;d

    Ik heb N&T en N&G en ben momenteel bezig met een profielwerkstuk wiskunde haha. we zijn bezig met de amerikaanse serie Numb3rs op dit moment.