• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Mary-Jane-

    Dromerig keek ik naar het dansende stel. Wéér duurde het even totdat ik doorhad wat er tegen me gezegd werd.Lieve help! wat was er toch met me aan de hand? 'Uhh, ja tuurlijk, waarom niet.' zei ik en liep met Éloise en Ethan mee. Ik liep met ze mee naar buiten de frisse lucht in. ondanks dat ik nog wat duizelig was, genoot ik erg van deze wandeling. af en toe keek ik opzij naar het liefdevolle stel en zag hoe ze elkaar zoenden, ze konden het blijkbaar zeer goed met elkaar vinden. God, wat zou ik graag willen weten hoe het is om verliefd te zijn... 'Hoe lang kennen jullie elkaar al?' vraag ik uiteindelijk om de stilte te verbreken. ik haat ongemakkelijke stiltes.

    Ethan
    ' we hebben al 3 dagen met elkaar,heb jij een vriendje?' vrowg hij.
    Hij liep hand in hand met eloise. Ze waren bij de poort van her dorp en liepen erdoor heen. 'nou, we zijn er dan mj, en heb je geld? Want dan kunnen we misschien ergens wat gaan eten.' zei hij tegen haar. Toe ze naar een leuk tentje kwamen verstarde hij want hij zag Den met zn zusje


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Mary-Jane-

    Ahw... waarom moest hij nou weer vragen of ik een vriendje had? 'Nee.' Zei ik. 'Heb je geld?' vroeg hij daarna. ik rommelde even in mijn broekzak en vond gelukkig een paar dollar. ik knikte en toen we een klein maar gezellig restaurantje binnenkwamen zag ik dat hij opeens verstijfde. ik keek naar hem om te zien waar hij naar keek, toen ik zo precies mogelijk zijn blik volgde zag ik dat hij naar 2 personen keek. 'Alles goed?' vroeg ik voorzichtig aangezien ik hem niet erg goed kende. geen antwoord. ik keek Éloise vragend aan. misschien wist zij wat er aan de hand was...?

    -Éloise-

    'Ik denk dat we maar beter kunnen gaan, MJ,' zeg ik en pak haar pols ongemerkt ruw vast. Zonder dat ik het merk druk ik mijn nagels in haar vel, uit pure wanhoop. 'Kom, Ethan... We zijn niet gewenst...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    Hij keek naar zn zusje en toen ze ook omdraaide keek ze verbaast en toen keek ze weer naaar Den en kuste hem.
    Ethan pakte eloises hand en ze gingen lopen naaar de winkelsverderop. Toen ze in een fancy winkel moest ethan alles dragen. *heel typisch dit heel typisch* en hij keek haar aan maar veder de winkel zag hij duco in zn eentje naar een atelletje kijken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    (yeah)(yeah)(yeah) I'm back. mijn internet doet het weer!!
    mag ik een samenvatting:$

    Nou jij bent in een winkel...


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    Nou jij bent in een winkel...

    oke... met wie en om welke rede???

    Uhh in je eentje en je moest wat te eten hebben xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    Uhh in je eentje en je moest wat te eten hebben xD

    gezellig.xD ik zal eens kijken.

    -Duco-
    Na afgerekend te hebben loop ik met een kleine tas terug naar huis. Na wat gegeten te hebben loop ik naar het meer en ga in het gras liggen. Ik sluit mijn ogen.


    wow kort en crap, sorry

    Hihi maakt nie uit :P
    Ik heb ook niet echt iets waarbij ik in kan springen
    btw... weten jullie al wie er nog een mannelijk personage bij maakt??
    Ut staat nogal raar als ik een vriendje voor mezelf ga zitten maken xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    Hihi maakt nie uit :P
    Ik heb ook niet echt iets waarbij ik in kan springen
    btw... weten jullie al wie er nog een mannelijk personage bij maakt??
    Ut staat nogal raar als ik een vriendje voor mezelf ga zitten maken xD

    ik maak er nog wel een, vampier/wolf of mens?? zeg het maar????

    vampier :P
    dankje trouwens! je bent een engel(A)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    vampier :P
    dankje trouwens! je bent een engel(A)

    haha, vanavond of morge, aangezien dat weer iets is wat ik nog moet doen.

    Maakt mij niet uit
    aan jou de keuze :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †