• Ja mijn vriendje. Vandaag op de tram zei die wat en ik zei om telachen. 'Waarom ben jij zo lelijk?' maar hij wist dat ik dit niet meende, en hij reageerde daar op 'Waarom ben jij zo dik?' maar dat meende hij serieus wel, want dat zei die nog is maar dan met 'waarom heb jij zo dikke billen?' Ik voel me hier zo slecht over want ik wil helemaal niet dik zijn, maar toen ik 9 jaar was had ik een ziekte waar door als ik mijn maandstonden kreeg, dat er heel veel kilo's opeens bij komen. & hij raakte me daar gewoon mee. Moet ik het uit maken of?, buh ik weet het niet, someone help? Sorry voor de mensen die dit haten.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:19 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Praten, als je het al uitmaakt om zo iets kleins.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sowieso vind ik dat je het tegen hem moet zeggen. Dit kan je altijd nog uitpraten he! (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hm, jij beledigt hem, hij beledigt je terug, en dus wil je het uitmaken?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou tegen hem zeggen dat het je spijt van die opmerking en vervolgens zeggen dat hij je heeft geraakt met zijn opmerking. Or sumthin' like that.
    Buh, I need to get some sleep -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Hm, jij beledigt hem, hij beledigt je terug, en dus wil je het uitmaken?


    (cat) Hier ben ik eht wel mee eens.
    Wat als het hem nou ook pijn deed wat je zei? Daar zou je ook aan moeten denken. In plaats van hem metteen een asshoel te noemen.

    Ga gewoon met hem praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Illuminati schreef:
    Sowieso vind ik dat je het tegen hem moet zeggen. Dit kan je altijd nog uitpraten he! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ga je het daarom uitmaken?
    Eerst praten, komt het dan nog niet goed, dan kun je daar eventueel over denken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Praat erover met hem. Als hij je echt graag ziet, dan begrijpt hij het en neemt hij die beledigingen terug. Voor zoiets zou ik het echt niet uitmaken (:

    RainbowDash schreef:
    Hm, jij beledigt hem, hij beledigt je terug, en dus wil je het uitmaken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zeg hem gewoon dat hij je gekwetst heeft want als je het nu al uit gaat maken dan zie ik het somber in voor je toekomsitge relatie's. En als hij zegt van je hebt mij ook gekwetst, dan weet je waarom hij het deed


    Physics is awesome

    ik zou in de 1e plaats echt boos worden als mijn vriend zo iets tegen mij zei, maar aan de andere kant heb jij hem ook beledigt

    Hmm. Ik zou er gewoon eens over praten? ( :


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet het uitpraten, zeggen dat je dit toch niet zo'n leuke opmerking vond en dat je zelf ook niet had moeten 'beledigen'.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:35 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    FinnickOdair schreef:
    Praten. Weet hij dat dat jou pijn doet?
    Ik zou het zeker niet uitmaken


    Na 1x weten we het al ;)
    Het beste is praten, volgens mij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik zou het echt niet uitmaken om een ruzietje. zeg tegen je vriend dat het je echt kwetst wanneer hij zoiets zegt en praat erover. dat komt echt wel goed