• Hi!
    Jullie weten, dat Justin de laatste tijd erg moe en verdrietig is, en dat komt ook deels door de paparazzi. Zijn verjaardag was verpest, paparazzi heeft er bijna voor gezorgd, dat Justin een ongeluk kreeg en paparazzi heeft zijn Beliebers pijn gedaan.
    Ik heb dus een ideetje om Justin wat op te vrolijken. Film jezelf voor 30 sec. met een note voor Justin (zonder geluid) of een hartje, een foto mag ook! Ik ga alle foto's en filmpjes bij elkaar plakken en het morgen middag of avond op YouTube plaatsen.
    Je mag meerdere foto's van jezelf naar mij sturen op: NutChins@gmail.com

    Je hebt to vanavond 00.00 uur de tijd.

    Ik hoop, dat jullie hier aan mee willen doen.

    x.

    Natcha

    DIT IS NATUURLIJK BEDOELD VOOR BELIEBERS... maar goed, als je jouw mening er onder wilt plaatsen, ga gerust je gang ;)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:10 ]


    Simple but effective.

    Als ik verdrietig ben doet niemand dat voor mij (ugh ik ben vriendloos )

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:35 ]


    Can't control my second personality

    Nein.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tja. The price for being famous?
    En, daarbij, hij is multimiljonair. Hij heeft niks te klagen naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:03 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Er zijn wel meerdere mensen die er erger aan toe zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Er zijn wel meerdere mensen die er erger aan toe zijn.


    Dat klopt, maar dit was eigenlijk bedoeld voor alleen Beliebers, haha


    Simple but effective.

    lol ik ben ook moe en vaak genoeg verdrietig; optijd slapen en uitjanken bij je ouders. je weet dat paparazzi erbij komt kijken als je beroemd bent, ja ze gaan wel erg ver tegen woordig maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xDesire schreef:
    Tja. The price for being famous?
    En, daarbij, hij is multimiljonair. Hij heeft niks te klagen naar mijn mening.


    Tja, het is inderdaad jouw mening ;) maar dit was eigenlijk alleen bedoeld voor Beliebers


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar dit was eigenlijk bedoeld voor alleen Beliebers, haha

    Tja, als je dat niet in de beginpost of in de titel zet, kun je erop rekenen dat ook non-Belieber zullen reageren.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Tja, als je dat niet in de beginpost of in de titel zet, kun je erop rekenen dat ook non-Belieber zullen reageren.


    Ach ja,


    Simple but effective.

    MissStoran schreef:
    lol ik ben ook moe en vaak genoeg verdrietig; optijd slapen en uitjanken bij je ouders. je weet dat paparazzi erbij komt kijken als je beroemd bent, ja ze gaan wel erg ver tegen woordig maarja.


    Dat vind ik ook, ze gaat tegenwoordig echt te ver ja.


    Simple but effective.

    Alhoewel ik totaal geen belieber ben vind ik het toch wel een beetje rot voor die jongen. De paparazzi gaat echt te ver soms.
    Anyway, veel succes met je video!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    That's the price of fame.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Fantine schreef:
    Alhoewel ik totaal geen belieber ben vind ik het toch wel een beetje rot voor die jongen. De paparazzi gaat echt te ver soms.
    Anyway, veel succes met je video!


    Dankje! x


    Simple but effective.

    Oh boehoe. Ik maak liever mijn vrienden aan het lachen dan iemand die mij niet ziet staan.


    Take me to wonderland

    Wat een leuk/mooi idee van je. Papparazzi gaat inderdaad te ver en dan is iemand beroemd dat wil nog niet zeggen dat diegene geen recht meer heeft op privacy.


    Physics is awesome