• Jaaah !!
    Misschien wel!
    Als ze de awards winnen, komen ze hem persoonlijk afhalen!
    Dus,, allemaal stemmen! [je kan jammer genoeg maar 1 keer stemmen -_-']Je kan 3 keer stemmen op TH.
    *vergeet op het einde niet op FINISH te drukken, onderaan de pagina, en al je gegevens in te vullen!*
    http://awards.tmf.be/08/nomineevote
    Stemmen maar (A)

    en oh, wie gaat er? ^^


    Erase and Replace

    wanneer zijn die tmf awards dinges eigenlijk?? :$

    xxx

    ik wil namelijk heel graag kijken!!


    11 oktober in het Sportpaleis in Antwerpen :D
    x


    Erase and Replace

    Ik ga!Ze komen zeker niet maar mss als ze winnen krijgen we een live video boodschap denkik ^^

    echtt ö
    omggggggggggggggg, zalig! (H)(H)


    Some people make the world special just by being in it

    het is dus officieel gemaakt dat ze niet komen x'D ze hebben nu vakantie ofzuw en dan gingen ze niet naar awarduitrijkingen gaan ofzoiets, nhaja zij verdienen ook rust x'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    het is dus officieel gemaakt dat ze niet komen x'D ze hebben nu vakantie ofzuw en dan gingen ze niet naar awarduitrijkingen gaan ofzoiets, nhaja zij verdienen ook rust x'D

    daarom da ze naar het schijnt 16 oktober terug ergens in amerika een concert gaan geve ? -.- volgens mij is het daarom da ze ni kome ofso ze.Had ik ergens zien staan.

    Lief, geloof me. ToHo komt niet omdat ze het veel te druk hebben in Amerika [/Dom land] en omdat ze veel tevermoeid zijn. Get over it.

    ik ga, da word een vet fiésjé :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Tmf heeft gezegt,
    Als Bill een award wint komt hij hem persoonlijk afhalen, dat dromen we toch allemaal ^^
    dus volgens mij is het geen waar

    maar wel allemaal stemmen xD

    (...)

    omdat th waarschijnlijk niet komt ga jij ook niet??

    triest...



    xxx



    ja laat mij dan triest zijn jij kan niet tegen mij zeggen jij gaat of th nu wel of niet komt domme *PIEP*


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik heb gestemt...
    alleen die video kon ik niet stemmen... doordat k in NL woon dnk k.
    want het smsje wou niet verturen terwijl ik 19.97 euro btg heb.
    dusjaa


    i can't pretend you're nothing special

    People, gaan we ruziemaken om wie hier gelijk heeft en wie niet? Of gaan we schelden omdat YOUxFUCK zegt dat die andere het niet kan weten en omdat die andere zegt dat YOUxFUCK zielig is omdat ze niet gaat als ToHo Niet komt? Waarzijn we dan mee bezig? Like,; who care's dat ToHo wel of niet komt? En als ze komen alright, fine for them maar gaan we schelden en ruzieën om te zeggen wie gelijk heeft en wie niet en wie zielig is en wie niet? Het is gewoon officieel bekend gemaakt datToHo NIET naar de TMF-Awards komt. Basta ^^

    @ lollipopx : Precies ik zeg alleen maar dat ik niet kom omdat tokio hotel niet komt. Dat mag toch of niet ?? Als tokio hotel wel zou komen dan was ik wel geweest. word meteen aangevallen omdat ik niet ga -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Bluh dit i echt dom^^ Ieder heeft z'n meningyou know.

    Ik ga niet... Wel gestemd...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Waarom niet gaan omdat Tokio Hotel niet komt? Ga je dan wel als Tokio Hotel wel komt?
    Triest, hoor.


    -