• Dagen dat je je rot voelt.
    Heb jij dat soms ook? Laat ik je vertellen; ik heb het altijd. En dit is de reden;
    Wat ik nu ga zeggen, voelt slecht aan en is dus ook moeilijk voor me. Daarom vertel ik het zo min mogelijk.
    Ok, ik heb problemen thuis. Vroeger was het nog ergen, maar nu is het jeugdcomité er tussen gekomen en al die shit. Mijn ouders leven niet meer gelukkig samen, maar kunnen niet scheiden. Mijn mam ging enkele jaren geleden vreemd. En net hadden mijn zus en mam fight, waardoor ik me nog slechter voel. Ik en mijn zus komen ook al niet overeen. Ze is steeds weg en ik zit bijna altijd thuis. Elke dag wens ik me dood, maar of dat een oplossing is? Iedereen zegt steeds: ik ben er voor je. Maar op het moment dat je 'iedereen' nodig hebt, ja waar zijn ze dan? Niemand weet eigenlijk wat er in mij schuilt. Op school verberg ik me altijd achter, zoals veel mensen het noemen, een masker. Ik probeer steeds vrolijk over te komen, maar mijn hart huilt. En ik open geen topic omdat ik zielig ben en ook niet omdat ik medelijden wil. Ik wil gewoon dat jullie het weten.

    :O Veel sterkte(flower) ik vind het erg voor je,
    ik voel me ook heel vaak heel erg rot, en dan doe ik ook net alsof ik blij ben maar van binnen ben gewoon kapot, maar soms kan ik het niet verschuilen en zien ze het en dan ja moet ik het weer zien verbergen..


    Nvt

    Sgat als het niet gaat: Stuur me een PB!
    Ik kan je proberen te helpen, en je steunen.
    Ik kan je mijn problemen vertellen, en voor de jouwe oplossingen bedenken!
    Als je wil: Twijfel niet, doe het! Kijk ook op mijn profiel, daar staat een stukje voor iedereen met zulke problemen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sgat als het niet gaat: Stuur me een PB!
    Ik kan je proberen te helpen, en je steunen.
    Ik kan je mijn problemen vertellen, en voor de jouwe oplossingen bedenken!
    Als je wil: Twijfel niet, doe het! Kijk ook op mijn profiel, daar staat een stukje voor iedereen met zulke problemen! ;)


    Dankje.

    Zeer veel sterkte meid!
    Je komt er wel weer doorheen ^^
    En ik ben er ook voor je :)

    <33