• I like my new username so much! :'3
    Ik heb gisteren x-men first class voor de 2e keer gekeken en ik ben weer helemaal verslaafd aan x-men.
    Eigenlijk wou ik Azazel als username maar die is al bezet! D:
    En aangezien Nightcrawler zijn zoon is en veel op 'm lijkt dacht ik, ach waarom ook niet? ;D
    Nightcrawler;


    And this is Azazel;


    Bah ik baal echt dat Azazel al bezet is! D':
    Btw, mijn oude username was Altair.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 12:47 ]

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Omg yes! ;D
    Ik heb ook alle films! x3
    Sinds ik x-men first class heb gezien is Azazel één van mijn favorieten. En Nightcrawler was dat altijd al. :9~
    Er zijn gewoon zoveel awesome mensjes in x-men! Haast onmogelijk om geen favoriet te hebben hè! *O*

    Sowieso, wat zou het gaaf zijn als mutanten echt bestonden(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Nee, want James McAvoy maakt alles goed:9~
    Hij is mijn favo acteur. Alleen het faalt best wel dat de films totaal niet aansluiten op elkaar.

    Hoezo? De films passen precies en ik vind het juist leuk dat ze deze 'back in de geschiedenis' film hebben gemaakt. :'3

    Doncaster schreef:
    (...)
    Sowieso, wat zou het gaaf zijn als mutanten echt bestonden(wbw)

    That would be freakin' awesome! *O*

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Hoezo? De films passen precies en ik vind het juist leuk dat ze deze 'back in de geschiedenis' film hebben gemaakt. :'3

    Bepaalde dingen niet, want ik Last Stand wordt gezegd dat ze 17 waren toen Erik en Charles elkaar ontmoetten -klopt niet-
    En in Last Stand gaan ze terug in de tijd en dan heeft Charles geen haar, maar op die leeftijd in Last Stand heeft hij dat wel :3
    En zo zijn er nog meer van die dingetjes (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Bepaalde dingen niet, want ik Last Stand wordt gezegd dat ze 17 waren toen Erik en Charles elkaar ontmoetten -klopt niet-
    En in Last Stand gaan ze terug in de tijd en dan heeft Charles geen haar, maar op die leeftijd in Last Stand heeft hij dat wel :3
    En zo zijn er nog meer van die dingetjes (:

    Ja oké, maar ik vind het opzich wel logisch dat ze foutjes maken aangezien er zò veel dingen in die films gebeuren. En ja ik heb ook wel wat foutjes ontdekt in de nieuwste film maar dat weerhoud me er nog niet van om die films 1000 keer te gaan kijken.:9~

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Ja oké, maar ik vind het opzich wel logisch dat ze foutjes maken aangezien er zò veel dingen in die films gebeuren. En ja ik heb ook wel wat foutjes ontdekt in de nieuwste film maar dat weerhoud me er nog niet van om die films 1000 keer te gaan kijken.:9~

    Haha, dat is waar. Maar als je ze zovaak kijkt kom je ook echt veel fouten tegen :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Haha, dat is waar. Maar als je ze zovaak kijkt kom je ook echt veel fouten tegen :'D

    Jaa het is jammer. x3
    Maarja... fouten maken is menselijk? haha :W

    Doncaster schreef:
    (...)
    Nee, want James McAvoy maakt alles goed:9~
    Hij is mijn favo acteur. Alleen het faalt best wel dat de films totaal niet aansluiten op elkaar.

    De aanwezigheid van een acteur alleen, maakt de film niet beter (cat) Op den duur wilde ik gewoon niet meer kijken D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Jaa het is jammer. x3
    Maarja... fouten maken is menselijk? haha :W

    Haha, sowieso (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Winterfell schreef:
    (...)
    De aanwezigheid van een acteur alleen, maakt de film niet beter (cat) Op den duur wilde ik gewoon niet meer kijken D:

    Ik snap niet dat je zo'n geweldig über awesome film niet verder wilt kijken. D:
    Nee serieus, dat kan ik echt niet snappen.
    Maar dat ligt gewoon aan mij. :'D

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat je zo'n geweldig über awesome film niet verder wilt kijken. D:
    Nee serieus, dat kan ik echt niet snappen.
    Maar dat ligt gewoon aan mij. :'D

    De vorige films waren gewoon veel beter :Y) Deze was langdradig D: Er werd je alleen informatie gegeven, die je al wist.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    De vorige films waren gewoon veel beter :Y) Deze was langdradig D: Er werd je alleen informatie gegeven, die je al wist.

    Ja maar het was toch ook terug in de tijd. In de andere films werd je gewoon dingen verteld over hun geschiedenis en zo.
    Nu kon je het daadwerkelijk zien.
    En ik vind dat ze het ontzettend mooi gemaakt hebben.
    I like a lot of action and stuff. :9~

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Ja maar het was toch ook terug in de tijd. In de andere films werd je gewoon dingen verteld over hun geschiedenis en zo.
    Nu kon je het daadwerkelijk zien.
    En ik vind dat ze het ontzettend mooi gemaakt hebben.
    I like a lot of action and stuff. :9~

    Na'ah, sorry, maar ik blijf erbij :'D Van wat ik gewend ben van de vorige films, daarbij viel deze in 't niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Na'ah, sorry, maar ik blijf erbij :'D Van wat ik gewend ben van de vorige films, daarbij viel deze in 't niet.

    Oké, nja kan. :'3

    Doncaster schreef:
    (...)
    Nee, want James McAvoy maakt alles goed:9~
    Hij is mijn favo acteur. Alleen het faalt best wel dat de films totaal niet aansluiten op elkaar.


    Ja echt he.


    SLOAN.