• Paarden
    Vinden jullie paarden wel leuk, of zijn jullie het eens met mij?
    Wie heeft hier een eigen paard en/of zit op paardrijles?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Het woord alleen al haat ik.
    Die dieren zijn niks speciaal. Gewoon een dier en that's it!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Paarden zijn niet aan mij besteed.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    4 paarden, ik reed vroeger.

    Ik houd van paarden! <3
    Nou ja, eigenlijk vooral van mijn lieve Puk. Ze lijkt me altijd precies te begrijpen, weet wat ik wel en niet wil, en houdt zich daar keurig aan. Ze is precies als ik, maar dan in paardvorm (: Ik zou haar echt niet meer kwijt willen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waar is Alwin die roept: 'IK HOU VAN RAINBOWDASH EN PONIES!' ??????????????


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik houd van paarden! Vanaf mijn zesde zat ik op paardrijden. Dat vond ik geweldig, ik was echt zo'n pennymeisje :'D En toen ontdekte ik op de manege voltige en sindsdien doe ik dat. Dat is turnen op een paard. Lijkt me niets voor jouw, haha. Dan heb je wel vertrouwen van het paard nodig :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Voor mij is het gewoon een dier en ik vind ze niet bijzonderder(?) dan andere dieren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Paarden zijn zalige beestjes...
    Edele dieren(H)
    Als ik hen aan het poetsen ben, kan ik daar altijd tegen praten, gewoon zonder dat je zoals je iets tegen mensen verteld direct een weerwoord krijgt.
    Het rijden is zalig(flower)
    Gewoon aan niets anders kunnen denken, u gewoon concentreren op het paardrijden en aan niets om u heen denken behalve aan u, je paard en de piste.
    Zallliig


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Reassurance schreef:
    Ik vind het niks :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik reed paard, maar ik was een keer van mijn paard gevallen en had toen mijn groeischijf in mijn pols gebroken dus werd ik bang... Maar dan reed ik na 2 weken weer maar dan moesten ze de paarden manage laten afbreken want er komt daar een grote brug. (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind paarden leuk, maar ik ben niet zo'n paardenmeisje.
    Vroeger heb ik wel een aantal paardenstages gedaan in de vakantie maar dat is alles. Soms ben ik wel bang van paarden, als ik bijvoorbeeld dicht achter hen moet lopen. En ik ben ook bang dat ze me bijten. Maar als ik op een paard zit ben ik eigenlijk niet bang dat ze me eraf gaat gooien, ondanks dat al een paard dat bij mij heeft gedaan. Ik moest daarna direct terug op een ander paard en daardoor ben ik daar niet echt bang van geworden. :)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:27 ]


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Ik rij zeven jaar, waarvan het laaste jaar western. Sinds ik op western rijden zit snap ik echt niet hoe ik Engels rijden ooit leuk heb gevonden haha, echt zo vreselijk saai. Ik vind western rijden echt fantastisch en ik heb sind kort ook een verzorgpaard wat ik ook echt leuk vind!

    PUKKELxDING schreef:
    Nop, ik heb er niets mee ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En je zit wel gewoon in een auto met je familie? (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben er allergisch aan + aan het hooi op een manege of in een stal,
    hoewel ik het superlieve beestjes vind (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.