• Paarden
    Vinden jullie paarden wel leuk, of zijn jullie het eens met mij?
    Wie heeft hier een eigen paard en/of zit op paardrijles?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind paarden echt heel erg leuk :W.
    Zelf rijd ik ook paard, en daar heb ik nog steeds veel plezier in. Een eigen paard zou ik wel willen, maar dat mag helaas niet D:..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Patronum schreef:
    Ik ben er allergisch aan + aan het hooi op een manege of in een stal,
    hoewel ik het superlieve beestjes vind (:


    Ik ben ook allergisch voor paarden haha.

    Ik heb een paard, en ik rijd al 10 jaar. (:


    Winter is coming.

    Westwick schreef:
    Ik vind paarden vreselijk. En ze zijn eng!

    Reassurance schreef:
    Ik vind het niks :')


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    1107 schreef:
    Meh, ik vind paardrijden wel leuk, maar al dat gedoe eromheen is niks voor mij.


    Save me from myself.

    ik vind ze eng :$


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik vind er niks aan,
    ik ben gewoon absoluut geen dierenliefhebber.

    Paarden zijn echt geweldig :'D Ik heb zelf 4 paarden gehad, nu heb ik er nog 1, maar de rest werd verkocht naar een of andere freak in Kroatië.


    I'd rather die than be famous.

    Ik rij al een jaar paard, maar vanaf mijn 7de had ik ook al paardgereden, op me tiende ben ik er afgegaan omdat ik werd gepest, en sinds vorig jaar ben ik weer begonnen :)

    En ik heb altijd al wel een verzorgpaardje gehad hoor. Maar zei is helaas overleden.

    Ik vind paarden super leuk, ik zit nu altijd op een mooie fries, en die luistert naar me perfect ik hoef gelukkig niet met zweep te rijden. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben bang voor paarden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb heel lang paardgereden, maar ben ongeveer een jaartje geleden gestopt. (veel te druk met school, stomme manege, en stiekem toch een beetje bang) Ik heb daarvoor denk ik wel zes of zeven jaar gereden. Ik was het ultieme paardenmeisje; paardenposters, paardendekbedovertrek, paardenknuffels.
    en stiekem mis ik paardrijden nu een beetje. maar er is geen leuke manege hier in de buurt ):


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het niks :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heb zeven jaar op paardrijden gezeten, vond d'r nooit echt wat aan :'D Heb niet echt wat met paarden gehad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind die beesten echt eng ;o