• Dat dacht ik toen ik las dat er al enkele liedjes van Coldplays nieuwe album Mylo Xyloto op de 3FM site staan. (klik!)
    Ik was echt bang voor dat liedje 'Princess of China', het duet met Rihanna, maar goed, ik dacht dus, kom maar op, ik kan dit aan.
    Maar echt omg..
    Dit is Coldplay gewoon niet meer. Serieus, wat is er met ze gebeurd? Gaat het dan echt allemaal om het feit dat ze 'commerciële muziek' willen maken, gaat het dan echt alleen maar om het geld?
    Pff, ik ben echt teleurgesteld in ze.

    Sorry dit moest er even uit. ;x

    Wat vinden jullie?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik ook gelukkig (: Ze vergooien hun talenten allevier ): Maar idd, Chris Martin kan zo geweldig zingen! Hij kan me echt raken, diep in mijn hart. Ook omdat hun nummers betekenis hebben, voor mij iig en vast nog voor veel meer mensen. En in hun nieuwe nummers zit geen enkel gevoel.. En dat is juist waarom ik zo van Coldplay houdt, omdat er gevoel in hun nummers zit.

    Wow, wat een preek, haha.

    Zou 't niet beter kunnen zeggen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Applejack schreef:
    What the hell happened to the Coldplay from the scientist? o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *gaat nummer luisteren*
    Nope dat is Coldplay niet meer(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Basecca schreef:
    Weet iemand toevallig of er OOIT een Coldplay-drummer is geweest met de achternaam Roth? Ik kon het niet op Google vinden en een vriend van me claimt dat dat zn pa is...


    Nee, die is er niet geweest, voor zover ik weet dan. Lees de wikipedia pagina van Coldplay, daar zou je alle informatie vandaan moeten kunnen halen (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Nee, die is er niet geweest, voor zover ik weet dan. Lees de wikipedia pagina van Coldplay, daar zou je alle informatie vandaan moeten kunnen halen (:

    Nop, vanaf 't begin al Guy Berryman, Chris Martin, Will Champion en Jon Buckland.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Applejack schreef:
    What the hell happened to the Coldplay from the scientist? o.o


    Firm believer of all that is magic

    Ik mis de oude Coldplay (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Applejack schreef:
    (...)

    Nee, die is er niet geweest, voor zover ik weet dan. Lees de wikipedia pagina van Coldplay, daar zou je alle informatie vandaan moeten kunnen halen (:


    Dank je. Ik weet niet waarom, maar hij liegt de laatste tijd alles bij elkaar. Me needs an explanation :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uhm... mensen veranderen, muziekstijlen veranderen etc. That's Life


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    Uhm... mensen veranderen, muziekstijlen veranderen etc. That's Life

    Ja... maar, als 't ja favoriete band is, dan ligt 't iets anders dan zo (:

    O mijn God, ik luister nu dat nieuwe album o_o Het is gewoon hélemaal niet meer Coldplay.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ja... maar, als 't ja favoriete band is, dan ligt 't iets anders dan zo (:

    O mijn God, ik luister nu dat nieuwe album o_o Het is gewoon hélemaal niet meer Coldplay.
    En mijn favo bands hebben dat niet gedaan?


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    (...)En mijn favo bands hebben dat niet gedaan?

    Dat zeg ik niet ^^ Misschien geldt 't voor jou dan niet, of was 't verschil minder groot. Want als je de oude Coldplay en die van nu vergelijkt... dat kan je niet eens meer vergelijken. Ik ben fan geworden van die oude Coldplay, niet van deze. Die opmerking van jou, da's gewoon zo'n standaard opmerking. Het is misschien wel zo, maar 't zit veel dieper.


    "I shut my eyes in order to see.'

    TheBoys schreef:
    Uhm... mensen veranderen, muziekstijlen veranderen etc. That's Life


    Zoals Winterfell zegt ligt dat gewoon gevoelig bij mij omdat het mn nummer één favo band is, weetje..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik kan het niet luisteren! ( déjà vu, ligt dat aan belgië ofzo?! ik wil het horen!)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    eerste reactie; is dat echt coldplay?


    <3