• Ja, ook ik zoek stories. Het liefst over one direction en ééntje met toch al enkele hoofdstukken want ik wil vandaag lezen want ik verveel me. Geef wel een link en een beetje uitleg want ik ben lui. :9~



    Ps. Geen bromance, dat lees ik niet (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:47 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ghost whisperer. -Harry Styles.



    I will follow her steps,
    every single day and night.
    I will make her crazy,
    crazy on me.

    ..

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:47 ]

    Verhalen van ScotlandYard zijn altijd goed ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.


    DEEL 1 - Locked with love:
    Waiting for the solution.

    Twee meisjes en vijf jongens raken opgesloten in een groot huis. Hoe zullen ze er ooit uit komen?


    DEEL 2 - Moments of love:

    Amelie en Stella gaan mee op tour met de jongens van One Direction.
    Zal het deze keer zonder problemen gaan?

    Link: *klik* :]


    dream, dare, fly!


    ''Nothing ventured, nothing gained,'' is wat hij tegen haar zei. Opgeven, nee dat zou hij niet, maar hij had geen idee wat het voor hem en haar zou betekenen. Ze wilde niet toegeven, haar vooroordelen bleven, maar hij gaf niet op. ''Well, you’re just a douchebag with a capital D,'' is wat ze terug antwoordde.
    PREJUDICE


    ______________________________________
    © Riverfire productions.
    Starts February 14th.


    Klik hieeeeeeer!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:32 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    "I'm moving to England." I said and Emma laughed.
    "Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
    My mouth felt open, they didn't believe me.
    Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
    "Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



    One Direction bestaat niet.
    Dit verhaal is Nederlands





    klikkerdeklik.


    Everything you want comes after you stop looking for it


    Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    ‘Where do you think you’re going?’ siste hij dreigend. Toen ik niet antwoordde, pakte hij me vast bij mijn bovenarm. ‘Answer, bitch,’ ik kromp ineen. En niet alleen door zijn stem, want hij begon te knijpen. ‘Inside,’ bracht ik zachtjes uit. ‘No, you’re coming with me,’




    Afbeelding aanklikbaar.
    I hope you'll enjoyyyy !


    LEGGO!



DON'T USE ME LIKE THAT. || ZAYN MALIK

The biggest mistake in her life was falling in love with a criminal.
His name? Zayn Jawaad Malik..



Ow, er staan nog geen stukjes *wbw*


Pretty is just a pretty word.

Thirty days in the dark. ||Niall Horan
based on Thirty days of night.
Clio McAddams woont in het koude Alaska, waar het eens per jaar dertig dagen donker is. Alle voorgaande jaren is dat goed gegaan, maar dit jaar lijkt het alsof er wel eens problemen zouden kunnen optreden. Dan gaat het met name over het bestaan van vampiers. Die problemen lijken allemaal onzin, vindt Clio, maar die gedachte veranderd als een rustige avond totaal word verstoord. Een handvol bewoners uit hetzelfde appartementencomplex weet te ontkomen en worden ondergebracht in de schuilkelders, waar ze het de aankomende dertig dagen moeten uithouden. Waar niet zo veel eten is. Als het eten dan toch uiteindelijk op raakt, zal er iemand naar boven moeten gaan om het te gaan zoeken. Dan word bekend wie er naar boven moet, het is Clio's buurjongen en geheime liefde, Niall Horan.



"They are in danger and he's going to do everything in his power to keep her safe."

________________________________________________________________________________________________
Terrene.|| Harry Styles.


Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
Based on The Hunger Games.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 11:47 ]


If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

De zeilen zijn rood, mijn lief - Niall Horan


We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.


What's wrong with me? - Louis Tomlinson


He was like nobody else.
Since that day he has changed.
I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.



The day that we've changed ft. Harry Styles

I used to hate him,
But something in me says
That I shouldn't hate him,
Because... he's a part of me.


Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

Strawberries taste • One Direction

En toch zet ik een story neer zonder hf's, ik ben nog niet begonnen, maar ik zal zo een hf activeren. (: Like, ik ga nu schrijven en activeer het zo dus. :"D


And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.






Age.

One or two numbers.

A word.

Seconds.

Minutes.

Days.

Years.


" You're to old. "
" You're to young. "
" I'm twelve. "
" I'm seventeen. "

Age is just a number...



- Fanfiction.
- Neem abo.
- Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
- dyanmitexxx


Age is just a number ~ Harry Edward Styles


I think there is real love, but not everyone will find it.