• Help! ik heb erg veel ruzie met m'n ouders, ik vind het raar als mijn moeder aardig doet en normaal als ze boos is terwijl het andersom moet zijn. wat moet ik doen??? ik wordt er gek van!:((
    PS mijn vader valt wel mee maar die is ook niet te genieten....
    PPS als ze niet boos op mij zijn zijn ze wel boos op elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 17:08 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Misschien eens met ze praten want zo'n situatie is echt niet gezond..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Puberteit? (A)


    Has no one told you she's not breathing?

    heb ik zo vaak gedaan ben echt radeloos!!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    als jullie tips hebben lees ik ze graag!!!:)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ik snap het niet. (no_chears)

    Negeren is mijn heilige tip.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken het verhaal niet echt, maar ik zou eerst gewoon nog echt even proberen te praten. En als ze écht niet wil luisteren, kun je misschien een brief schrijven?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Moak schreef:
    Ik snap het niet. (no_chears)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er mee praten als ze niet willen luisteren moet je ff schreeuwen. OF gewoon even voor een dag naar een familie lid gaan, en kijken of ze dan WEL naar je verhaal willen luisteren. OF gewoon negeeren die hap. Ouders zijn rare wezens, maar ooit op een dag gaan we het zelf ook zijn, denk ik...

    Atropos schreef:
    Ik ken het verhaal niet echt, maar ik zou eerst gewoon nog echt even proberen te praten. En als ze écht niet wil luisteren, kun je misschien een brief schrijven?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Atropos schreef:
    Ik ken het verhaal niet echt, maar ik zou eerst gewoon nog echt even proberen te praten. En als ze écht niet wil luisteren, kun je misschien een brief schrijven?


    26 - 02 - '16

    herkenbaar. Ik heb geleerd als je er boos omword zeg dat je zo terug komt en loop even weg. en als je iets irri vind zeg altijd ik vind het irritant en niet gelijk jij bent irri


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Man, wat boeit het!?! Ik kan ook totaal niet omgaan met m'n ouders :'D
    en dan vooral niet mijn moeder!

    Dat heet de puberteit :Y)


    comfort in c h a o s

    MisPattinson schreef:
    herkenbaar. Ik heb geleerd als je er boos omword zeg dat je zo terug komt en loop even weg. en als je iets irri vind zeg altijd ik vind het irritant en niet gelijk jij bent irri





    dat is wel een goeie


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.