• Ik heb een hekel aan het feit dat ik verliefd ben op een jongen uit mijn klas, maar hij lijkt geen aandacht aan mij te besteden, maar aan mijn vriendin..
    Op dit moment schrijf ik dit in de klas, dus hou ik het verder vrij egaal -eh..dat klinkt niet - qua tekst. Want ik zit vlak bij hem in de buurt..
    Ik weet wel dat zijn ex, blond is, en ik ben ook blond..Alleenn: HOE trek ik zijn aandacht? D:
    tips, kritiek, opmerkingen, etc?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    misschien kan je eens vragen hoe het met hem gaat ofzo..
    gewoon simpel houden^^
    en proberen hem aan het lachen te maken, dat werkt meestal wel

    succes(A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Gewoon een praatje maken, en als het goed klikt een keer met hem afspreken en dan vind hij vanzelf uit hoe geweldig je bent en hoe perfect jullie bij elkaar passen. Doe dit en ben niet zo stom als ik was toen ik verliefd was op een jongen uit mijn klas. Alleen naar hem kijken en aan hem denken brengt je nergens.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lol het feit dat zijn ex blond is boeit niks :')


    -

    Genius schreef:
    Lol het feit dat zijn ex blond is boeit niks :')


    Het is niet voor niks zijn ex natuurlijk! Misschien beviel blond hem niet (grapje). Ik ben brunette en mijn ex (van veeeele jaren terug) heeft nu al heel lang een blonde vriendinxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Praten, contact leggen, proberen niet over hem heen te kwijlen als je hem ziet (niet zo'n goede indruk c: )
    Ow en als je hem wilt vergeten: sla alleen al zijn slechte puntjes en de dingen waar je je aan ergerd bij hem (die heeft ie vastwel) op in je geheugen en denk daaraan als je aan hem denkt c: werkt fantastisch bij mij c: dus maak van hem standaard een negatief beeld in je hoofd. niet ophemelen en zwijmelen dus c: ik hoop dat het helpt c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gewoon jezelf blijven :) Misschien wat meer met hem optrekken ;) Misschien lijkt het maar zo, en probeert hij er via je vriendin achter te komen of jij hem leuk vind, of hij gaat echt voor je vriendin... Helaas weten we niet wat er in de wezens hun hoofden omgaat :( Dus het kan vanalles zijn. Maar houdt er wel rekening mee dat hij misschien niet hetzelfde voor jou voelt. Zoek het eerst goed uit en leer elkaar beter kennen :) Mocht hij je leuk vinden, heb jij heel veel geluk :D Zo niet, hele erge pech, maar, there are other fishes in the sea :)
    Succes (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.