• Amely is een onzeker iemand.
    Als ze naar new york moet verhuizen , Word dat helemaal erg.
    Ze word vrienden met 2 'Losers' op school.
    Maar als opeens de cheerleader (naam) haar vraagt voor een feest.
    vergeet ze haar vrienden gelijk , Maar eenmaal op het feest.
    Gaat het fout...


    Weet , ben niet goed in inleidingen :$

    4 Cheerleaders (vol)
    4 Footballers (1/4)
    2 losers eerste vrienden van Amely (vol)

    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hobby:
    Extra:
    Titel?:



    btw dit is Amely
    Maar in de story heeft ze rood haar.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 10:37 ]


    El Diablo.

    Ik ga er nu eentje maken. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Cheerleader.
    Volledige Naam: Charity Issa Fenelon
    Bijnaam: Charity wordt door heel veel mensen Char genoemd, maar daar heeft ze een hekel aan.
    Leeftijd: 18 | 13 May 1993
    Uiterlijk:


    Charity heeft mooie zwarte haren en helblauwe ogen. Ze draagt altijd make-up, want zonder komen volgens haar haar ogen niet goed uit. Ze vrij klein, ze is maar 1,59.
    Karakter: Charity is een bitch eerste klas, maar tegen haar vriendinnen doet ze gewoon aardig. Heel soms, kan ze aardig zijn tegen 'normale' mensen, zoals zij dat noemt. Charity houd ervan om in de spotlights te staan, en mensen geven haar ook die aandacht. Omdat ze maar al te graag vrienden willen zijn met Charity.
    Hobby: Ze houd van feesten, ze gaat ook bijna naar elk feestje wat er te vinden is, je zal Charity altijd wel tegenkomen. En natuurlijk houd ze ook erg van shoppen.
    Extra: Ze heeft een vriendje, Sam, maar die heeft ze alleen maar omdat hij een lekker ding is en hij alles voor haar doet.
    Titel?: Ik zou het niet weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Cheerleader
    Volledige Naam: Nicole Mary Woods
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Nicole kan een bitch zijn, maar meestal is ze gewoon normaal. Ze is de meest tuttige van de cheerleaders, en een echte fashionqueen. Ze heeft altijd wel iets mee om muziek te luisteren. Ze heeft ook altijd haar Blackberry bij zich, Lipgloss, mascara en een zonnebril.
    Hobby: Cheerleaden^^, Shoppen, Feesten, Film kijken met vriendinnen, Losers uitlachen.
    Extra: Ze heeft een vriendje, Harry, ze houden heel veel van elkaar en zijn vaak samen te vinden.
    Foto Harry:


    Titel?:


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Waterproof schreef:
    Rol: Cheerleader.
    Volledige Naam: Charity Issa Fenelon
    Bijnaam: Charity wordt door heel veel mensen Char genoemd, maar daar heeft ze een hekel aan.
    Leeftijd: 18 | 13 May 1993
    Uiterlijk:


    Charity heeft mooie zwarte haren en helblauwe ogen. Ze draagt altijd make-up, want zonder komen volgens haar haar ogen niet goed uit. Ze vrij klein, ze is maar 1,59.
    Karakter: Charity is een bitch eerste klas, maar tegen haar vriendinnen doet ze gewoon aardig. Heel soms, kan ze aardig zijn tegen 'normale' mensen, zoals zij dat noemt. Charity houd ervan om in de spotlights te staan, en mensen geven haar ook die aandacht. Omdat ze maar al te graag vrienden willen zijn met Charity.
    Hobby: Ze houd van feesten, ze gaat ook bijna naar elk feestje wat er te vinden is, je zal Charity altijd wel tegenkomen. En natuurlijk houd ze ook erg van shoppen.
    Extra: Ze heeft een vriendje, Sam, maar die heeft ze alleen maar omdat hij een lekker ding is en hij alles voor haar doet.
    Titel?: Ik zou het niet weten!

    je hebt de rol dankje :D


    El Diablo.

    lStyles schreef:
    Rol: Cheerleader
    Volledige Naam: Nicole Mary Woods
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Nicole kan een bitch zijn, maar meestal is ze gewoon normaal. Ze is de meest tuttige van de cheerleaders, en een echte fashionqueen. Ze heeft altijd wel iets mee om muziek te luisteren. Ze heeft ook altijd haar Blackberry bij zich, Lipgloss, mascara en een zonnebril.
    Hobby: Cheerleaden^^, Shoppen, Feesten, Film kijken met vriendinnen, Losers uitlachen.
    Extra: Ze heeft een vriendje, Harry, ze houden heel veel van elkaar en zijn vaak samen te vinden.
    Foto Harry:


    Titel?:


    je hebt de rol :D


    El Diablo.

    vbhgjv schreef:
    (...)
    je hebt de rol dankje :D


    Dankjewel en alsjeblieft. (:
    Wil je me waarschuwen als die begint? <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waterproof schreef:
    (...)

    Dankjewel en alsjeblieft. (:
    Wil je me waarschuwen als die begint? <3


    ok


    El Diablo.