• Heey mods,

    Ik ben nu 12 maanden 1 weken 2 dagen 22 uur lid en ik heb mijn badge van een Jaar Lid zijn nog niet gekregen.
    Zou een mod mij die badge kunnen sturen?

    Alvast bedankt,
    Turtwig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Komt heus nog wel hoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En je hebt al verschillende keren in en uitgelogd?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    En je hebt al verschillende keren in en uitgelogd?

    Ja, vandaag al meerdere keren en gisteren ook.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die komt dan nog wel denk ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Misschien even aan Rutger vragen die regelt quizlet achter de schermen hoewel er kans is dat hij niet antwoord


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Misschien even aan Rutger vragen die regelt quizlet achter de schermen hoewel er kans is dat hij niet antwoord

    Ik wacht wel gewoon tot een mod reageert in dit topic, het heeft geen grote haast, maar ik wil die badge wel graag ontvangen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maarrrr op je profiel staat dat je je pas op 8 november 2010 hebt geregistreerd...? Dan ben je eigenlijk nog helemaal geen jaar lid. O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vraag het anders op het profiel van een mod.


    Firm believer of all that is magic

    Inderdaad op je profiel staat dat je pas lid bent van november 2010, dus we kunnen je die badge nog niet geven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    PB een Mod.


    I'd rather die than be famous.

    Je bent nog geen jaar lid, maar leuk bedacht :Y)

    huur krijg je een badge ?
    wist ik niet xd

    Naja, dan wacht ik nog wel tot 8 november...
    Dus mods, dit topic mag op slot.
    Nog bedankt voor het beantwoorden allemaal!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Turtwig schreef:
    Heey mods,

    Ik ben nu 12 maanden 1 weken 2 dagen 22 uur lid en ik heb mijn badge van een Jaar Lid zijn nog niet gekregen.
    Zou een mod mij die badge kunnen sturen?

    Alvast bedankt,
    Turtwig.


    Het duurt nog 19 dagen voordat je een jaar lid bent want volgens je profiel ben je lid sinds 8 november 2010


    Physics is awesome

    Dat stond bij mij ook een keer, maar toen was ik ook nog geen jaar lid.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the