• Haaii peopz <3

    Als ik op Pukemarock vrijdagavond was en MilkInc. was er kwam ik opeens op 2 fantastische ideeën voor een nieuwe Quiz maarik wil jullie mening er eerst over weten voordat ik hem ga doen! Nou, hier komt het! Maar, jullie moet wellen kiezen hea ;) En in 1tje zit adôh Zornik x'D Maar ik vind zelf het 2e ietsje beter dan het eerste^^

    Je bent de vriendin van de smexii Koen Buyse. Okay, jij bent 18 en hij is in de 20 ergens maar dat kan jullie niets schelen jullie zijn happy samen. Als je op een dag meegaat naar een concert namelijk Werchter Boutique leer je daar ToHo kennen. Je weet wel dat Koen ze niet echt leuk vind maar toch vind je hun wel toffe mannen. Je praat er wat mee en wisseld GSM nummers enzoo uit zonder dat Koen het eigenlijk weet. Zornik moet een paar dagen later op tour gaan, en ze hebben 5 cocnerten in Duitsland. Daar spreekt ze stiekem af met ToHo en gaat ermee weg enzoo. Maar wat gebeurt er als je verliefd word op 1 van ToHo en Koen niet kwijt wilt?

    Idee 2 gaat over 2 BF's die ergveel gevoel voor ritme en zang hebben. Op een dag zien ze op straat een affiche hangen waar opstaat; 'BACKINGVOCALS VOOR BAND TOKIO HOTEL GEZOCHT! 15 MAART OM 14.00 BEGINNEN DE AUDITIE'S! IN HET STADHUIS VAN BERLIJN! BE THERE! De meisjes zijn wild enthousiast en grijpen natuurlijk hun kans. Als ze daar zijn zien ze dat ze erg goede concurrentie hebben en hun moed zakt een klein beetje maar ze blijven toch hopen. En dan komt de uitslag...

    Willen jullie please voor mij kiezen? Je mag ook allebei zeggen want dan krijg je meer rollen hea maar als je wil, kies dan ff!

    Dankje <3

    Ik vind ze beide echt super!<3


    I do not hook up.

    Schat er is al een rollentopic!

    2