• Bill's Beste Vriendin die hij al vanaf zijn geboorte kende pleegt plots zelfmoord.

    Hij trekt het echt niet en wordt heel erg depresief.

    hij praat niet meer met Tom, en ook niet met de rest, hij sluit zichself op in zijn kamer heel de dag en eet bijna niet.

    tom en CO zijn echt wanhopig en vrezen dat hij OOK Zelfmoord gaat plegen.

    de vriendinnen van Gustav en Georg hebben keiveel verdriet om Hun Beste Vriendin, en de Vriendin van Tom om haar Zusje.

    Hun angst komt uit waneer Bill een Mes op zijn pols zet voor hun Ogen, gelukkig pakte Tom's Vriendin het af.

    De vriendin van Tom bied vaak aan Bill om erover te praten maar het enige wat Bill doet is zijn schouders ophalen.

    ze zijn echt fucking wanhopig en vrezen toch dat het hem lukt om het leven te verlaten.

    tot ze Buiten in het park een Man zien met een meisje wat heel erg op Bill's beste vriendin lijkt, de man heeft haar arm stevig vast en het meisje huilt en gilt dat hij haar los moet laten, Tom en CO grijpen in en de man gaat weg, hij roept het meisje nog na dat hij haar nog wel krijgt, en het meisje zakt huilend door haar benen.

    De zus(tom's Vriendin) van Bill's Beste Vriendin kijkt geschrokken naar het meisje, de Guys en Co nemen haar mee Naar huis, en houden hun monden over de vergelijkenissen van Bill's Overleden Beste Vriendin.

    Waneer Bill het Meisje ziet Flipt hij en Denkt hij zijn Beste Vriendin te zien, het Meisje Vindt het vaag.

    Bill lijkt over zijn depressie te zijn, maar nadat het meisje 1 telefoontje heeft gehad van een persoon gaat het fout met haar, ze rent huilend het huis uit en waneer ze terug komt praat ze met niemand, ook zij krijgt zelfmoord neigingen.

    Bill geeft Heel veel om het meisje en krijgt gevoelens voor haar, tot ze op een dag verdwijnt.

    Bill die over zijn Depressie heen was begint wanhopig te worden en iedereen zoekt naar haar.

    waneer hij de Moed wilt opgeven staat hij aan de rand van een hoog gebouw. hij wilt dus springen, wat hij niet weet is dat het meisje ontsnapt is en dat TOM en Co haar hebben gevonden, waneer Bill wilt springen Staat het Meisje op het dak, ze probeert hem van de rand af te krijgen

    gaat het haar lukken? of wordt het Bill zijn dood???


    ik weet geen Titel, Please Help!!!!!

    dan ben ik je eeuwig dankbaarxD



    Ice-cream Rockt more than you x3

    Titels bedenken zijn me slechste ding O.o


    when words fail, music speaks.

    She's dead, and now I see her alive?!

    En ik wil Bill's BF zijn! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    She's dead, and now I see her alive?!

    En ik wil Bill's BF zijn! :P


    Okeeij ik weet het hij is slecht,
    maarjah ik bén slecht... =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    You Came Back Fro mHeaven, to Help me, and Now you're gone again
    O_O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I Lost You And I Miss You.
    I Can't Deal With It,Sorry!
    I Miss You So!
    I'm A Little Deprest!But Its Normal,Don't You Think ?
    (: even inspiratieloos maar als ik terug inspiratie krijg zet ik er wele en paar bij (:


    The soul needs autumn.

    sorry been idee

    sorry geen idee

    Without you, i can't breath anymore ...
    I lost you, Now the world lost me
    I jump for you to heaven

    Oke let neit op mijn misvormde engels en mijn mislukte Titels xD

    Xx


    Every tear falls down for a reason.

    Wil je Btw zeggen wanneer deel 1 eris ?=D Want ik Liked die quiz :) :P


    Every tear falls down for a reason.

    Danke mensen! wie op de hoogte gehouden wilt worden waneer deze quiz komt zeg het dan ff!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Danke mensen! wie op de hoogte gehouden wilt worden waneer deze quiz komt zeg het dan ff!!

    MéMéMéMéIkIkIkIk! (:
    ps.Welke is het geworden ?


    The soul needs autumn.