• Neem al je geld op, koop wat je altijd al wilde kopen en zeg nou eindelijk eens tegen die heimelijke liefde dat je smoorverliefd bent op hem/haar. De wereld vergaat namelijk toch. En wel vandaag.

    Althans, dat zegt profeet Harold Camping. Na twee eerdere voorspellingen wist hij het zeker: op 21 oktober 2011 vergaat de wereld.


    Bron: Hyves.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Baskuh schreef:



    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jaaaa, ik blijf vandaag wakker tot 12 uur, dat wil ik meemaken! _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    en nu heb ik mn crush niet eens mijn gevoelens verteld :(

    Hoelaat vergaaaan we?! want merk nog niks hoor x)


    Sometimes it's best not to care.

    Aha! Vandaar dat ik al die aardbevingen voel, dat er lava regent, de lucht valt, of wat is het nou? Radioctieve straling? Een natuurlijke explosie?

    Dude, volgens mij leven we gewoon allemaal in een geestenwereld want de aarde is al zo vaak vergaan.. Dat we gewoon niet echt zijn en dat we allang dood zijn.

    Sorry ben nog al sarcastisch, maar kom op zeg. Als ik volgende week zeg dat ik 100% zeker weet dat de aarde zal vergaan op 12 december 2011, dan gelooft toch ook niemand dat? En waarom dan wel van één of andere profeet? --'


    Believe in yourself.

    Embrace schreef:
    Hoelaat vergaaaan we?! want merk nog niks hoor x)

    Geen idee. Er staat alleen ''vandaag'' :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Baskuh schreef:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    jemig op 1010 en 1212 en egt elke datum


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Baskuh schreef:


    Shoganai i ne~

    De vrienden van mijn zus komen vanavond, gaan we er tenminste samen aan. Gezellig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    26 - 02 - '16

    Moffeltje schreef:
    Kunnen ze trouwens niet eventjes wachten? Ik zou graag zondag nog iemand zien, ja! :3

    Ja idd, ik ben het helemaal met je eens! Kunnen ze niet tot maandag wachten ofzo? School begint dan toch weer, dus dan maakt het niet veel meer uit. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ben je daarom van inactief gegaan? Om dit te melden? (bloos)


    -