• Komt mijn wedstrijdmentor binnen. 'Dus...minstens de helft van de deelnemers wil met jou in een team. Dat kan nooit aan je zonnige karakter liggen.' Grappig hoor, alsof ik echt zo'n zuurpruim ben.

    Toegegeven het enige nuttige aan dit topic is dat ik het een treffende vergelijking vind van het gesprek tussen Katniss en Haymitch :'D
    Gelukkig is onze wedstrijd ietsje mensvriendelijker ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    *Kuch*
    Jaja. (cat)


    Life is hard and then we die

    toen ik het las dacht ik ook meteen aan Katniss en Haymitch
    maar hij zegt wel dat je een goede speler bent, daar om wil iedereen met jou in het team. verder moet je je er niet druk over maken


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nou, het is toch ergens wel een complimentje. Ik zou er best om kunnen lachen, als iemand dat tegen mij zou zeggen. Wat voor sport doe je trouwens?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Taize schreef:
    Nou, het is toch ergens wel een complimentje. Ik zou er best om kunnen lachen, als iemand dat tegen mij zou zeggen. Wat voor sport doe je trouwens?


    het is niet voor een sportopdracht maar de schoolwedstrijd en hij zat me gewoon te pesten met mijn hunger games verslaving :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Je hebt van die mensen die denken dat ze lollig zijn door mensen op hun vrolijkheid te beoordelen. (zoals leraren bijvoorbeeld)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:38 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Demesne schreef:
    (...)

    het is niet voor een sportopdracht maar de schoolwedstrijd en hij zat me gewoon te pesten met mijn hunger games verslaving :'D


    Haha, dan vind ik het best wel geniaal van 'm :')

    Typische Haymitch quote (:

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, precies de reden waarom ik zo van de Hongerspelen hou(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.

    Hihi ja ik ook c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Cinna schreef:
    Ik dacht meteen aan Catching Fire, wanneer Haymitch verteld dat iedereen een bondgenootschap wilt sluiten met Katniss. Hahaha.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.