• (Oké dit is echt mijn laatste topic van vandaag)

    Ik heb vandaag een nieuwe story gemaakt, en ik heb het gepromoot via een topic. Dus ik keek net hoeveel mensen het al gelezen hadden, tot mijn schrik zag ik het cijfer 1! Wat doe ik fout? Schrijf ik niet goed ofzo? Het lijkt alsof niemand mij op quizlet echt mag, niet alleen met de lezers, maar ook met de topics, haast nooit reageert er iemand. Als er op dit topic niet vaak word gereageerd heb ik het bewezen.Dus mijn vraag is: Heeft er iemand tips zodat meer mensen mijn story willen lezen? Hier is de link:

    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Geen idee, zoveel zie ik je niet op het forum maar dat ligt waarschijnlijk aan mij >< Anyways, je verhaal spreekt mij, persoonlijk, niet zo zeer aan. Het lijkt me een standaard fanfiction zonder een beroemd persoon in als je begrijpt wat ik bedoel?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk dat mensen je verhaal niet lezen omdat het gewoon niet meer origineel is.


    Klainers gonna Klaine.

    Ackles schreef:
    Ik denk dat mensen je verhaal niet lezen omdat het gewoon niet meer origineel is.

    Niet om hard te klinken, hoor, maar wat hierboven staat, plus je schrijfstijl is niet speciaal. Er zijn betere verhalen te lezen, dus de standaard ligt voor sommige mensen hoger voordat ze een verhaal gaan lezen. Dat is niets persoonlijks.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Niet om hard te klinken, hoor, maar wat hierboven staat, plus je schrijfstijl is niet speciaal. Er zijn betere verhalen te lezen, dus de standaard ligt voor sommige mensen hoger voordat ze een verhaal gaan lezen. Dat is niets persoonlijks.


    Ik vat het goed op hoor, het is opbouwende kritiek.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ackles schreef:
    Ik denk dat mensen je verhaal niet lezen omdat het gewoon niet meer origineel is.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    dependable schreef:
    (...)

    Ik vat het goed op hoor, het is opbouwende kritiek.

    Fijn, ik ben altijd bang om mensen te beledigen. x'D

    Maar goed, om een beetje on-topic te blijven... Ik zou hard oefenen met schrijven en écht kritisch je verhalen met de verhalen van anderen vergelijken. Als je, je schrijfstijl zou verbeteren dan maakt het de verhaallijn al een stuk minder belangrijk. Als jij het mooi opschrijft maken de details van het verhaal minder uit.
    En misschien moet je de omschrijving wat mooier en mysterieuzer, maar niet onduidelijker, maken.


    I can't even think straight.

    En op zich ben ik ook een beetje een raar typetje, want ik lees alleen stories met weinig lezers, en ik schrijf alleen maar een reactie bij een topic met weinig reacties. Dus ik heb het ook een beetje aan mezelf te danken.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Tja, het is maar wat je raar noemt.

    dependable schreef:
    En op zich ben ik ook een beetje een raar typetje, want ik lees alleen stories met weinig lezers, en ik schrijf alleen maar een reactie bij een topic met weinig reacties. Dus ik heb het ook een beetje aan mezelf te danken.

    Ik schrijf bij alles wat ik lees een reactie, dus ook als er al tien zijn. Maar ik lees nou niet heel erg veel, dus veel reacties hoef ik eigenlijk niet te schrijven.

    Ik hoop in ieder geval wel dat je iets met de tips kan die je krijgt en dat je schrijven wel leuk blijft vinden. Dat zeg ik omdat ik aardig wat mensen ken die het opgaven bij een beetje kritiek en de gedachte dat het niet vanzelf ging maar ze moesten oefenen. Flauw.


    I can't even think straight.

    Ackles schreef:
    Ik denk dat mensen je verhaal niet lezen omdat het gewoon niet meer origineel is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als je niet zo bekent bent hou je dat. Ik heb dat ook, maar mij boeit het niet zo. Gewoon wat meer actief zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    #1 Hoofdletterloze username, laat lijken of je 'amateuristisch' of een 'nieuweling' bent. A lot of people aren't really into those two sorts of people :3
    #2 Onoriginele inleiding, die laat leiden tot een 'kinderlijk' verhaal. Ik schreef zo'n zelfde verhaal, toen ik net 10 jaar was. Ik vind het oprecht zonde van die inleiding, omdat je eigenlijk best goed schrijft. :3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    Als je niet zo bekent bent hou je dat. Ik heb dat ook, maar mij boeit het niet zo. Gewoon wat meer actief zijn.

    Joh, na je muggen-actie ben je juist super-populair geworden (Y)


    Let it come and let it be

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Niet om hard te klinken, hoor, maar wat hierboven staat, plus je schrijfstijl is niet speciaal. Er zijn betere verhalen te lezen, dus de standaard ligt voor sommige mensen hoger voordat ze een verhaal gaan lezen. Dat is niets persoonlijks.

    Er is inderdaad beter te vinden qua schrijven, maar ik vind dat ze nog best goed schrijft. Héél speciaal is het ook weer niet, maar ze beschrijft dingen wel goed naar mijn mening. I've seen wáy, wáy, wáááááy worse. Het is meer de verhaallijn die me wegjaagd :3


    Let it come and let it be

    Ik weet niet of je het weet maar de meeste mensen houden van een template met meer kleuren of neutrale kleuren. Jij hebt zwart en wit, ik merkte bij mezelf dat ik dat als onaangenaam en duister opvatte. Ik ging er dus vanuit dat je een duister verhaal zou schrijven of iets ging schrijven over iemand met een duister geheim. De vriend van de hoofdpersoon heeft ook een duister geheim dus mijn vermoeden klopte.

    Veel mensen houden ook van een cover, ik persoonlijk in ieder geval wel want het vertelt iets over het verhaal maar dan via een afbeelding


    Physics is awesome