• Man, ik had vrijdag het eerste boek van de serie van het huis van de nacht, verkozen, gekocht. Ik wilde het eigenlijk bewaren voor de PTA week, want dan krijg ik niet zo snel faalangst aanvallen. Nu had ik vrijdag avond 1 bladzijde gelezen en was verslaafd. Heb hem nu al bijna uit -_- Slimme ik. Had niemand me even kunnen waarschuwen? :')

    Hebben jullie dat ook altijd wanneer jullie een boek kopen? Dat je er gewoon niet meer in kunt stoppen?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik koop geen boeken, ik ga gewoon elke week naar de bieb haha. Maar soms leen ik boeken voor de vakantie en dan heb ik er al een paar uit voor dat de vakantie begint of op de heenweg al haha.

    ja, heb het ook. heb het gewoon midden in de PTA week terwijl ik voor bio moet gaan leren , zitten lezen.
    die serie is gewoon verslavend. Nu ga ik die boek nooit meer aanraken.


    -

    SmileLullaby schreef:
    ja, heb het ook. heb het gewoon midden in de PTA week terwijl ik voor bio moet gaan leren , zitten lezen.
    die serie is gewoon verslavend. Nu ga ik die boek nooit meer aanraken.


    Ja hè! Het is zelfs zo erg dat ik direct weer een idee heb voor een story -_-. Ik word gek van al die ideeën xD


    Happy Birthday my Potter!

    Wat is een PTA?(krul)
    En ja, dat ken ik(:
    Boeken zijn gewoon echt gevaarlijk voor mij.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Wat is een PTA?(krul)
    En ja, dat ken ik(:
    Boeken zijn gewoon echt gevaarlijk voor mij.


    Programma van Toetsing en Afsluiting.
    Bij ons zijn het kleine examens die samen je schoolexamen cijfer uitmaken.


    Happy Birthday my Potter!

    Love the books!!
    En idd, ze zijn enorm verslavend XD echt niet normaal!! Eenmaal begonnen, kun je nauwelijks stoppen, haha


    ~ You're original, cannot be replaced ~