• Hi guys!

    Ik heb een week vakantie, en ben ziek geworden dus voor mij word het thuis blijven. En omdat ik toch alleen moet uitzieken, kan ik net zo goed stories gaan lezen.

    Ik lees:
    - Justin Bieber
    - One Direction


    Dus als je stories heb, met veel hoofdstukken.. Plaats ze dan hier!

    P.S. Zet er ook de verhaallijn bij, zodat ik weet waar het over gaat.


    X.



    Ken je dat, wanneer je zoveel gedronken hebt, je de feiten niet meer kan onderscheiden van de roddels? Niets is meer vers in je herinneringen en dus begin je de roddels over jouw gedrag van die avond te geloven. Ergens weet je dat het zo is, terwijl je volhoudt dat het niet zo is. Hoe je reputatie in één klap van tien naar nul kan gaan, of andersom. Zoen jij maar eens met de leukste jongen van de school, terwijl niemand je ooit zag staan. Raap je herinneringen, voor zover je die nog hebt, bij elkaar en vul het verhaal van dat feestje, van die vrijdavond in.




    “A hangover is when you open your eyes in the morning and wish you hadn't”

    INTRO.


    # One Direction bestaat niet.
    # Reacties en kudo's werken motiverend.
    # Enjoy reading.


    Het verhaal gaat niet over feesten, maar de gevolgen van een groot feest. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:


    Ken je dat, wanneer je zoveel gedronken hebt, je de feiten niet meer kan onderscheiden van de roddels? Niets is meer vers in je herinneringen en dus begin je de roddels over jouw gedrag van die avond te geloven. Ergens weet je dat het zo is, terwijl je volhoudt dat het niet zo is. Hoe je reputatie in één klap van tien naar nul kan gaan, of andersom. Zoen jij maar eens met de leukste jongen van de school, terwijl niemand je ooit zag staan. Raap je herinneringen, voor zover je die nog hebt, bij elkaar en vul het verhaal van dat feestje, van die vrijdavond in.




    “A hangover is when you open your eyes in the morning and wish you hadn't”

    INTRO.


    # One Direction bestaat niet.
    # Reacties en kudo's werken motiverend.
    # Enjoy reading.


    Het verhaal gaat niet over feesten, maar de gevolgen van een groot feest. (:


    Ik lees die al, ik vind die zo leuk he!

    niemand?

    Ik heb wel een story maar die gaat niet over de dingen die jij leuk vind.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik heb een verhaal, nu nog onbekende personen maar zal waarschijnlijk binnen een stuk of 20 hs een justin bieber verhaal worden
    you belong with me

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:25 ]