• Heey lieve Quizletters :)

    Morgen vertrek ik voor 5 dagen met school naar Berlijn. Ik heb er natuurlijk heel veel zin in en jullie zullen me daarom ook 5 dagen niet spreken. ;)
    Maar ik moet dus 7 uur in de bus zitten, en ik zoek dingen om me bezig te houden. Muziek luisteren en puzzelboekjes zijn geen opties. Ik heb geen puzzelboekjes en mijn muziek gaat maar 2 uur mee helaas :( Daarna valt mijn MP3 uit...
    Dus weten jullie nog iets tegen verveling in de bus? Ik hoor het graag! Alvast bedankt. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ga liedjes zingen met de rest ^^
    Of idiote spelletjes doen.
    Veel eten...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    SLAPEN dat heb ik vooral gedaan toen we met de bus naar Praag gingen haha.
    Maar bij ons werd er een fim opgezet, dus misschien heb jij ook dat geluk ?
    Een boek lezen kan ook altijd nuttig zijn en anders gewoon met de mensen rondom je praten^^


    The soul needs autumn.

    Food! Food! Food!

    Neem een boek mee. Misschien kan je onderweg een puzzelboekje scoren, want meestal rijd je niet 7 uur achter elkaar.
    Neem een blocnote mee om in te krabbelen, schrijven, spelletjes te doen zoals "boter, kaas en eieren".


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Slapen.


    i put the fun in funeral

    Ik ging gewoon heel veel praten, en eten, lol. Dat vult de tijd echt op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eten:Y).


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn tentamenstof leren?
    Iedereen heeft vakantie terwijl ik tentamenweek heb! :(
    Veel plezier in Berlijn!


    Bad decisions make good stories.

    Mijn mp4 houdt het 11 a 12 uur vol als die helemaal vol zit! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Mijn mp4 houdt het 11 a 12 uur vol als die helemaal vol zit! :Y)

    Volgens de verpakking doet die van mij het 36 uur (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ga spelletjes doen
    Iedereen gaat weg met school deze weken heb ik het idee, ik ga pas over ruim een maand
    Anyway , veel plezier Berlijn is echt leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maak het gezellig. Meestal vind ik de busritten het gezelligste van de reizen zelf. Afgelopen zomer zat ik gemiddeld 6 à 8 uur in een bus en ik heb mijn Ipod één keer opgeladen in twee weken. Gewoon zingen, overload aan koekjes, praten, praten en nogmaals heel hard zingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik schrijf, want tijdens een busreis komt er echt ongelooflijk veel door mijn hoofd. (denk aan The Joker quotes) En ja, jammer dat je MP3 maar 2 uur volhoud, want dat zou mijn tweede suggestie zijn geweest. Verder neem ik mijn dummy mee, en krabbel er allemaal onzin in.
    En bij ons is de jumbo open op dit moment, ook al is het zondag. Daar hebben ze puzzelboekjes?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh ja. En eten. Veel eten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neem scoubidoo mee, mijn vriendin en ik konden ons daar in de bus uren mee vermaken. Ik zet ook altijd veel muziek op mijn mobiel, voor als mijn iPod leeg is, ik verder muziek kan luisteren op mijn mobiel (maar ik luister dan ook 17 uur non-stop muziek in de auto). En je kunt een leesboek meenemen, tijdschriften, pen en papier om te schrijven etc.


    Take risks and conquer your fears.