• Nou, ik ben volgende week zondag jarig, en wil een feestje geven tussen mn vriendinnen enzo. Maar ik weet niet zo goed wat we kunnen doen. Ik wil het gewoon thuis houden. Hebben jullie misschien ideeen? Geen film kijken ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:58 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Alvast gefeliciteerd. (krul)
    Je kan een high tea bij je thuis houden en daarna een film kijken ofzo? :')


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sleep over? :B

    Film kijken. Shotspelletjes spelen (n.v.t onder 16/18 jaar)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Toen een vriendin van mij een 'feestje' gaf nodigde ze gewoon vriendinnen uit, gingen we lekker aan tafel zitten met allemaal heerlijke cakjes en gebak en drinken enzo. Gewoon gekletst, buiten rondje gelopen, filmpje kijken..
    Niks bijzonders, maar wel erg gezellig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Film kijken (horror en komedie vind ik dan het leukste voor in de avond :'D). -Taart/cake/muffin/nog meer dingen bakken.


    Shoganai i ne~

    Make-overs!


    Firm believer of all that is magic

    Toen twee vriendinnen van mij een tijdje geleden jarig waren, gaven ze een groot feestje waar ze zo'n vijftien mensen voor uitnodigden. Met z'n allen in twee grote tenten slapen en gewoon lol maken (:
    Maar ik vier mijn verjaardag zelf eigenlijk niet echt en heb daar niet zo'n ervaring mee, dus ik zou het niet weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb al een paar keer met vrienden gewoon op de trampoline geslapen, maar daar is het nu wel te koud voor. xd misschien gewoon zo'n sleep over, maar dan allemaal matrassen op de grond leggen, en allemaal samen slapen? Als ik bij mijn beste vriendin ga slapen, kijken we meestal the vampire diaries, eten we kilo's chips, & ja, maken we gekke filmpjes. (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:13 ]


    Save me from myself.

    Nou ik zou zeggen. zwembad feestje maar daar is het totaal geen weer voor. (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    Nou ik zou zeggen. zwembad feestje maar daar is het totaal geen weer voor. (joehoe)


    Binnenzwembad


    Firm believer of all that is magic

    Doe het thema ''Halloween'' aangezien dat bijna is (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    aberforth schreef:
    ik heb al een paar keer met vrienden gewoon op de trampoline geslapen, maar daar is het nu wel te koud voor. xd misschien gewoon zo'n sleep over, maar dan allemaal matrassen op de grond leggen, en allemaal samen slapen? Als ik bij mijn beste vriendin ga slapen, kijken we meestal the vampire diaries, eten we kilo's chips, & ja, maken we gekke filmpjes. (:


    Ghahha, awesome.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Alcohol dacht ik maar je bent 12.
    Zelf allemaal kleine dingetjes maken/bakken. Sandwiches, cakejes, taart, salades en dan een high tea ervan maken?
    Make-overs?
    Ik zelf had voor mijn zestiende verjaardag 20 mensen ofzo uitgenodigd en dan ladingen drank en eten en gewoon met z'n allen in een huiskamer feesten met veel muziek erbij en daarna uit.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 15:49 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bij de expo of cadeux heb je zo'n bakjes waarin kaarten zitten, en op de kaarten staan levensvragen.
    Dat is grappig om te doen. Dus de ene stelt een vraag aan de ander en dan moet de andere antwoord geven en mag dan weer aan iemand anders een vraag stellen.

    Of gewoon spelletjes doen! Altijd leuk. (:
    Weerwolven.:9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    op mijn feest dit jaar komt sowieso drank maar daar ben je nog te jong voor :x eeuhm, anders ga je naar een pretpark of iets? of als het mooi weer is ga je barbequen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.