• ja hay.
    uhm, ik heb dus een soort van vriendje, het is (nog) niet officieel. Ik heb 'm ontmoet via youtube, want hij doet commentary op games enzo. Anyway, we cammen en skypen like elke dag lol. We hebben beide al gezegt dat we elkaar leuk vinden 'nd stuff. Nou, zaterdag komt hij langs. Maar hij woont zo ver weg, 3 uur met de trein. En nou wil ik vragen of hij mag blijven slapen, maar ik durf 't niet te vragen :/ Want ze gaan er toch wat achter zoeken, terwijl het alleen is omdat hij anders vroeg weg moet om op tijd thuis te zijn..
    halp.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten vooral omdat je die jongen nog nooit hebt ontmoet.
    Maar vragen kan altijd toch? Nee heb je en ja kun je krijgen, dat zegt mijn moeder altijd (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zeg gewoon dat het nog niet je vriendje is. En dat er niks gebeurd?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lol, hoe kan hij je vriendje zijn als je 'm zelfs nog nooit ontmoet heb?
    + dat jij dat zelf wilt, je kent hem nog nauwelijks.
    + je kan altijd voorstellen dat ie in de logeerkamer gaat of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stray schreef:
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten vooral omdat je die jongen nog nooit hebt ontmoet.
    Maar vragen kan altijd toch? Nee heb je en ja kun je krijgen, dat zegt mijn moeder altijd (:


    Haha mijn moeder ook!


    You never fail, unless you keep trying...

    Stray schreef:
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten vooral omdat je die jongen nog nooit hebt ontmoet.
    Maar vragen kan altijd toch? Nee heb je en ja kun je krijgen, dat zegt mijn moeder altijd (:


    comfort in c h a o s

    Geef dat als excuus en zeg dat ie in de logeerkamer kan ?


    -

    AppleFritter schreef:
    Lol, hoe kan hij je vriendje zijn als je 'm zelfs nog nooit ontmoet heb?
    + dat jij dat zelf wilt, je kent hem nog nauwelijks.
    + je kan altijd voorstellen dat ie in de logeerkamer gaat of zo?
    We zien en spreken elkaar elke dag op skype + we hebben toegegeven dat we elkaar leuk vinden en het is nog niet officieel heurrr.
    nja nvm dan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uhm, ik denk eerlijk gezegd dat je ouders er niet zo'n fan van zijn als je een jongen die je ontmoet hebt over het internet bij je blijft slapen...

    Logeerkamer is altijd een optie, dan weten ze tenminste zeker dat het save is (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Logeerkamer misschien.
    Bij mij moet je geen raad vragen, ik heb nooit bij mijn - nu ex - mogen slapen. Logeerkamer werkte ook niet -.- Ik hoop dat jij meer succes hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ehmm hoe kan je "elkaar leuk vinden" als je elkaar nog nooit personally hebt ontmoet..?


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Geef dat als excuus en zeg dat ie in de logeerkamer kan ?

    Stray schreef:
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten vooral omdat je die jongen nog nooit hebt ontmoet.
    Maar vragen kan altijd toch? Nee heb je en ja kun je krijgen, dat zegt mijn moeder altijd (:

    we no haz logeerkamer ._______.
    fuuuuuuuuck.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou het persoonlijk niet zien zitten dat iemand die ik nog nooit heb gezien meteen blijft slapen, maar goed.
    Je kan eens vragen voor de logeerkamer? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Joker schreef:
    we no haz logeerkamer ._______.
    fuuuuuuuuck.

    Dan leg je hem bij je broer fzo op de kamer, of bij je ouders lolol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."